Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu Zayıflama kürü (ıhlamur, altın otu, kuşburnu)

Zayıflamak için ıhlamur, altın otu, kuşburnu çayı

Prof Dr İbrahim Saraçoğlu Ahaber tv'de uzun zamandır üzerinde çalıştığı ve çalışmalarını tamamladığı Zayıflama kürü  ıhlamur, altın otu, kuşburnu çayı tarifi verdi. Zayıflamak için ıhlamur, altın otu, kuşburnu çayı, kanda bulunan ve iştah kesen Leptin hormonu seviyesini yükselterek zayıflamayı sağlıyor.



Zayıflama kürü - tilya çayı- ibrahim saraçoğlu... paylaşan: hayatin-icinden

Ancak Prof İbrahim Saraçoğlu bu kürü uygulayacak kişilerin içinde lezzet artırıcı katkı maddeleri (çin tuzu olarak bilinen monosodyum glotamat veya aspartan) katılmış hazır gıdaları kesinlikle tüketmemelerini tavsiye ediyor. Çünkü bu lezzet artırıcı olarak lanse edilen katkı maddeleri kanda bulunan açlık hormonu olarak adlandırılan Ghrelin hormonu seviyesini yükselterek kişilerin daha çok yemesini sağlıyor.

Zayıflatıcı ıhlamur, altın otu, kuşburnu çayı tarifi

Malzemeler:

* 10 gram Ihlamur
* 10 adet Kuşburnu
* 5  gram Altınotu

Hazırlanışı: Bir litre suyu kaynattıktan sonra içine 10 gram ıhlamur ve 10 adet Kuşburnu (Çatlatarak veya bıçakla çizerek) koyun ve 5 dakika kaynatın. 5 dakika dolunca içine 5 gram Altın otu ilave edip 5 dakika daha kaynatın. Ardından ocaktan alın. birkaç dakika demlenmesi için bekledikten sonra bir kaba süzün. Elde ettiğiniz bu çayı üçe veya dörde bölerek gün içinde tüketin.

Zayıflatıcı çayı içtikten bir saat sonra günde iki defa bir kase çilek, ahududu veya frambuaz tüketin.

Bu kürü en az bir ay süre ile uygulayın.

Not:

* Tatlandırmak amacıyla çaya hiç bir şey ilave etmeyin.
* Her gün taze olarak hazırlayın.

Arama etiketleri: Zayıflama, ibrahim saraçoğlu zayıflama, Zayıflama çayı, Zayıflama kürü, Kilo verme, Zayıflamak için ıhlamur, altın otu, kuşburnu çayı, Zayıflamak için  ıhlamur, çayı, altın otu çayı, kuşburnu çayı,ibrahim saraçoğlu zayıflama kürü, ibrahim saraçoğlu zayıflama çayı

Yorum Gönder

78 Yorumlar

  1. Zayıflamak için çayiı kaç gün içmek gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  2. En az bir ay süre ile uygulanmalı,Zayıflatıcı çayı içtikten bir saat sonra günde iki defa bir kase çilek, ahududu veya frambuaz tüketmelisiniz

    YanıtlaSil
  3. Taze kuşburnu mu, kurusumu?

    YanıtlaSil
  4. Kuşburnunun tazesini veya kurusunu kullanabilirsiniz.Kuru kuşburnunu çatlatarak tazesini çizerek kullanmalısınız.

    YanıtlaSil
  5. Günde 1 litrenin tamamını mı içmek gerekir 3 bardak içilse yeterli olurmu? Sonrasında bu mevsimde doğal çilek bulmak zor yerine başka bişey önerilir mi?

    YanıtlaSil
  6. çilek yerine ahududu veya frambuaz tüketilebilir. Dondurulmuş olanlarından da kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. 1aydan sonra ne kadar ara verilecek sonra tekrarlancakmı 1litre 1 gündemi bitecek aç tok fark edermi

    YanıtlaSil
  8. En az 1 ay uygulanmalı, 1 aydan sonra uygulamaya devam edebilirsiniz, yazıda belirtildiği gibi Elde ettiğiniz çayı üçe veya dörde bölerek gün içinde tüketin

    YanıtlaSil
  9. Çilek veya franbuaz tüketmsek ne olur

    YanıtlaSil
  10. eger cilek ve ye ahududu yemesek ve cayi 4:5 aya icsek zayiflama gitcek? zarari olurmu?

    YanıtlaSil
  11. Ben çalıştığım için sabah bu çayı hazırlamaya vaktim olmuyor bu yüzden akşamları hazırlayıp içiyordum. Bu çayı akşamdan hazırlayıp sabah içsem faydası olur mu?

    YanıtlaSil
  12. Zayıflama çayını akşamdan hazırlayıp sabah içebilirsiniz

    YanıtlaSil
  13. Çilek veya frambuaz tüketmek kürün etkisini artırmak için... Çilek veya frambuaz tüketmezseniz kürün etkisi azalır, kürü daha uzun süre uygulamanız gerekir.

    YanıtlaSil
  14. çilek, frambuaz veya ahududuyu kurutulmuş tüketsek olurmu

    YanıtlaSil
  15. İbrahim Saraçoğlu dondurulmuş çilek, frambuaz veya ahududuyu tüketilebileceğini söyledi.

    YanıtlaSil
  16. hazir çayi nerde bulurum, lutfen cevap verin

    YanıtlaSil
  17. Bu çayı hazır olarak bulamazsınız. malzemeleri aktarlardan temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. merhaba. ben bu cayi yaklasik 9 gundur hic aksatmadan iciyorum. hazir gida tuketmiyorm suyu bol iciyorum. fakat cilek vb. blamadigim icin yiyemiyorum. buna ragmen hic zayiflayamadim :-( bu normalmi acaba. bide ben emziriyorum bebegime bi sakincasi olmaz dimi. Tesekkurler saygilar

    YanıtlaSil
  19. Mrb bu çayı emziren anneler kullanabiliyor mu acaba 5 aylik bebeğim var

    YanıtlaSil
  20. İyi de frambuaz ahududu çilek hepsi mevsiminde değil ve pahalı.illa bi problem cikmak zorundami hemdw hergun bir kase.kim nerden buldum.zengin alır. O da zaten parasiyla gider zayıflar:-(

    YanıtlaSil
  21. Dondurulmuş olarak kullanabilirsiniz. Sağlıklı zayıflamak istiyorsanız Karatay diyetini tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  22. 15 aylık kızım var emziriyorum zarari olur mu acaba

    YanıtlaSil
  23. hamileler bu kürü uygulayabilir mi? bi de bu çayı soğukken içmek etkisini azaltır mı ben öyle yapıyorum da

    YanıtlaSil
  24. Hamilelerin ve emziren annelerin doktorlarına danışmadan kür uygulamaları önerilmiyor

    YanıtlaSil
  25. frambuaz cılek yada ahududundan bırını ıkı kasık yogurtla karıstırıp tuketsek olur mu. tesekkurler

    YanıtlaSil
  26. Yoğurdun da yağ yakıcı özelliği vardır. yoğurtla da tüketebilirsiniz

    YanıtlaSil
  27. Kış ıhlamuru yerine normal ıhlamur da etkili olur mu acaba yurtdışında bulamadım

    YanıtlaSil
  28. altinotunun almancasini bilen varmi acaba

    YanıtlaSil
  29. zayıflayanlar var mı..deneyimlerini paylaşabilir mi

    YanıtlaSil
  30. Ben bugun aldim malzemelerimi almanyadayim altinotun almancasi STROHBLUME , yanliz kusburnunu taneolarak bulamadim alman aktarci da ance bukadar olur dedim ve olani aldim kusburnu kabuklari vardi ondan artik baya bi koyarim cayima 5gr. Kadar ne dersiniz

    YanıtlaSil
  31. Cilek frambuaz ahududu dan başka bir sey yesek veya tüketsek olurmi hocam

    YanıtlaSil
  32. pınar bozbeyoğku13 Şubat 2015 11:50

    Çilek vs tüketmedim 3 gündür içiyordum zayıfladım biraz ama endişeliyim çünkü ishal yaptı bende sanırım dewam etmeyeceğim

    YanıtlaSil
  33. Karaciğer enzimlerini yükseltici etki yapar mı? Hepatit taşıyıcısı olan kişi uygulayabilir mi?

    YanıtlaSil
  34. Iki aylik bebegim var emziriyorum bu cayi icmemde sakinca varmi?

    YanıtlaSil
  35. Bu çayı deneyenler sonucunu paylaşabilir mi?

    YanıtlaSil
  36. Bu incir yağını bulan var mı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  37. Gun icinde iciyorum fakat soguk icemedigim icin isitiyorum.bu kürü sicak mi icecez soguk mu ????

    YanıtlaSil
  38. sıcak, ılık veya soğuk içebilirsiniz

    YanıtlaSil
  39. Ben 27 gun ictim bu cayi.hic kg kaybim olmadi arti diyet de yaptim.birde adetim 13 gun gecikti.sanirim hormon dengem bozuldu tavsiye etmiyorummmmm

    YanıtlaSil
  40. CROHN HASTASİYİM KULLANABİLİRMİYİM

    YanıtlaSil
  41. Ben 10 gundur kullaniyorum yediklerime de dikkat ediyorum.ama ise yaradigini pek sanmiyorum.tmm 10 gunde hemen zayiflamayi dusunmedim ama tuvalete de cikartmiyoo..

    YanıtlaSil
  42. ULSERAKTİF KOLİT HASTASİYİM KULLANABİLİRMİYİM CEVAP BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  43. Bende yeni basladim bi arkadasim.bu kütle 5 kilo verdi inş bende veririm

    YanıtlaSil
  44. Benim annem kilo vermekte zorlaniyordu. Bu küre başladi ve 1 ay gibi bi surede 67 kilodan 64.8 kiloya düştü

    YanıtlaSil
  45. Fikriye Dayi3 Nisan 2015 21:58

    Emzikli anneler kullanabilirmi bilgilendirirmisiniz

    YanıtlaSil
  46. İbrahim Saraçoğlu hamilelerin ve emziren annelerin herhangi bir kür uygulamalarını önermiyor.

    http://www.profsaracoglu.com/ sitesinden kendisine soru sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  47. BENDE BAŞLAYACAĞIM BAŞLADIKTAN SONRA TEKRAR YAZARIM. PAMUK

    YanıtlaSil
  48. kaç yaşındakiler kullanabilir

    YanıtlaSil
  49. arkadaşım bu kürü uygulayıp 3 ayda 15 kilo verdi bende bu gün başladım tadı gayet güzel

    YanıtlaSil
  50. ben yaklaşık 4 ay kullandım 145 kioydum şuan 99 kiloyum

    YanıtlaSil
  51. Emzikli bayanlarda kullanabilir mi?

    YanıtlaSil
  52. Emziren anneler altın otu kullanabilir mi

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar bu altın otunun sadece sarı çiçek kısımları kullanılıyor değil mi?

    YanıtlaSil
  54. 145 kilodan 99 kiloya düşen arkadaş çayı içerken söylendiği gibi çilek framboaz vs. tüketerek mi içtin çayı

    YanıtlaSil
  55. framboğaz ve çilek yerine ne tüketebiliriz

    YanıtlaSil
  56. çilek, ahududu veya frambuaz çayın etkisini artırmak için önerilmiştir. Mevsiminde ve taze olarak bulamıyorsanız dondurulmuş olanlarını da tüketebilirsiniz. yerine başka bir şey önerilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyve yemek zorunludur yemesek olur mu

      Sil
  57. Büşra Tekin16 Nisan 2016 12:40

    aç karnina icilecegi söylendi ama yemeklerden kaç dakika önce cevap verirseniz sevinirim iyi gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeklerden en az 20 dakika önce içilmelidir

      Sil
  58. Benim bi akrabam kullaniyor ve 2ayda 10kg verdi bnde su anda diyetteym bitki caylari tuketiyorm ve bu cayada malzemeleri alip baslayacagm

    YanıtlaSil
  59. Bende yaklaşık bi 18 gündür kullanıyorum ama bi etki görmedim ama.ısrarla içmeye devam ediyorum bide büstüne çayın idrara sık çıkarma etkisi varmı acaba

    YanıtlaSil
  60. Bende yaklaşık bi 18 gündür kullanıyorum ama bi etki görmedim ama.ısrarla içmeye devam ediyorum bide büstüne çayın idrara sık çıkarma etkisi varmı acaba

    YanıtlaSil
  61. Spor ve rejim yapmadan 45 günde 7 Kilo verdim.

    YanıtlaSil
  62. merhaba bende kronik şekilde kabızlık var dogdugumdan bebekliğimden beri kabizim diyebilirim.aç karnına su bardağı dolusu zeytinyağı içtiğim günleri de sinameki içip evde beklediğim günleride çok iyi bilirim.ama sonuç hep aynı...yılda bir gün rahat tuvalete çıktığımı hatırlamıyorum.bende arkadaş tavsiyesiyle bu çayı içtim aç karnına yiyeceklerle etkileşimi olmasın diye düşünerek aç içtim. ikinci üçüncü gün çok rahat tuvalete çıktım.kilo vermek bir yana her tuvalete çıktıktan sonra rabbime şükretmek için namaza dursak yeridir.bu arada haftada 1 tuvalete çıkan biriyim

    YanıtlaSil
  63. Bu kur bir ay bittikten sonra tekrar yapılabilir mi hangi sıklıkta olabilir

    YanıtlaSil
  64. Bu kur bir ay bittikten sonra tekrar yapılabilir mi hangi sıklıkta olabilir

    YanıtlaSil
  65. Emziren anneler kullanabilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbrahim saraçoğlu 6 aya kadar emziren annelerin kür kullanmasını tavsiye etmiyor ama metabolizmayı hızlandırdığı için bu çayın zararı olacağını düşünmüyorum

      Sil
  66. Bu kür bir ay bittikten sonra tekrar hangi sıklıkla yapılabilir

    YanıtlaSil
  67. Bu kür bir ay bittikten sonra tekrar hangi sıklıkla yapılabilir

    YanıtlaSil
  68. Hadi cnm 4 ayda 46 kilomu verdin

    YanıtlaSil
  69. Merhaba. 1.5 yasinda bebegimi emziriyorum. Bu kürün ona bir zarari olur mu?

    YanıtlaSil
  70. S.Aleykum..Bende yorumlari okudum ve etkilendim ..95 kiloyum bugun ramazanın 1 ri..bayrama kadar kullanmayi düşünüyorum..bugun aldim malzemeyi bakacaz girecez inşallah..hedefim 15 kilo ilk etapda 10 da yeter..

    YanıtlaSil
  71. çayı demleyip soğuttuktan sonra içicez ve çilek tüketicez oraya kadar sıkıntı yok. lakin bir yorumda aç karnına içilecek denilmiş. tok tüketsek etki yapmaz mı?

    YanıtlaSil
  72. 35 yasındayım 3. Kızım 4 ay önce dünyaya geldi. Troidlerim yok hepsi alındı ve hamilelik de 20 kilo aldım bebek emdiği için diyet ve agır spor da yapamıyorum. Tüm bunları profsaraçoğlu sitesinde canlı destek de değindim ve bu bahsi geçen bitkiler in çayı ve keten tohumu yağı kürü önerdiler. Bir aylık kür 140 TL ben iki aylık aldım ve içinde yazılan tarifi harfiyen uyarak kullanmaya başladım evde de kendi kendime ufak tefek hareketler yapıyorum ve 5 günde 2.kilodan fazla verdim.

    YanıtlaSil
  73. ben bu çayı 20 gün içtim hiçbir seydende kısmadım 5 kilo verdim ama bıraktıktan sonrada verdiğim kilomu almadım bu mucize bir çay tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  74. Bende şu an itibari ile başlıyorum hadi hayırlısı:)

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.