Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu soğan kürü

İbrahim Saraçoğlu soğan suyu kürü

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu soğan kürü kadınlarda polikistik over, çikolata kisti, miyom, vaginal akıntı, menapoz şikayetleri, erken menapoz ve erkeklerdeki prostatit ağrıları için mükemmel bir bitkisel çözümdür. Yumurtalıklarda oluşan kistleri tamamen yoketmektedir.



Soğan kürü - adet düzensizliği - ibrahim... paylaşan: hayatin-icinden

İbrahim Saraçoğlu kadınlardaki akıntıya karşı uygulanması gereken soğan kürünün tarifini verdi

vaginal akıntıyı gidermek için soğan kürü :

1 adet orta boy resimde görülen yemeklik soğanı (kırmızı, mor veya kabuğu beyaz olan soğan kullanılamaz) kabuklarını soyup dörde bölün.

Önceden kaynatılmış 1,5 su bardağı klorsuz suya ekleyerek 5 dakika kaynatın ve içine başka hiç bir şey ilave etmeden öğle ve akşam yemeklerinden önce 1 er bardak bu soğan suyundan tüketin. Soğan kürü'nü sadece 15 gün uygulayıp bitirin.

Soğan kürünün adet döneminde uygulamasının her hangi bir sakıncası bulunmamaktadır. Fakat, etkisi açısından en ideal zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra uygulanmalıdır.

ilk ay 15 gün diğer aylar 10'ar gün olmak üzere toplamda 4 ay boyunca yapılır ve kür sonlandırılır. 
 
Hamile kalmak için soğan suyu küründen sonra kuru incir kürü uygulamalıdır. (her iki kürü aynı anda uygulamayınız)

Uyarı: Soğan suyu kürü 15 günden fazla uygulanmamalı.

Bu kürü uygulamaya başladığınızda 2. - 3. günden itibaren akıntılarınızın çözüldüğünü ve ne kadar fazlalaştığını hayretle göreceksiniz.

Bu kür erken menopoz , çikolata kisti, 3 cm. den küçük miyomlar, adet düzensizliği ve polikistik over gibi şikayeti bulunan bayanlar için de mükemmel bir çözümdür.Yumurtalıklardaki kisti tamamen gidermektedir.


Hamile kalmak için incir kürü'nü okumak için tıklayın

Uyarı : Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır. Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

Yorum Gönder

219 Yorumlar

  1. mucize soğan kürünü adet düzensizliğini kızım ve kendimde denedim sonucuna inanamadım çok teşekkür ederim kimyasal ilaçlarla çözüm bulamadım

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hocam sizin söylediğiniz beyaz soğan suyunu denedim. Ama idrarım koyu çıkıyo bunun bi sakıncası varmıdır.

    YanıtlaSil
  3. soğan suyu kürü uygulandığında akıntılarınız çoğalacak akıntının ve idrarın koyu renkte olması kürün etkisindendir.

    Uyarı: Bu soğan suyu kürünü 15 günden fazla uygulamayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocm adetim duzensiz ve kan pihtilasmasi var ne yapmaliyim

      Sil
  4. hocam merhaba ben polistikover tedavisi gördüm. bunu kullansam etkisi olur mu? ayrıca ben böbreklerimdeki kum yüzünden iltihap hapı kullnadım.bunun adet düzenine bi zararı var mı?

    YanıtlaSil
  5. saygı deger hocam sizden allah razı olsun.ben 23 yaşında 4yıllık evliyim
    polikistik over senduromu olan bi bayanım yaklaşık üç aydır adet görmüyordum soğan kürünü uyguladım ve sonuç aldım şimdi aşılama denicez rabbimin izniyle inşallah sonuç elde ederiz.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM ALLAH A EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  6. hocam bendede pko var 23 yasındayımve adetim çok düzensiz birkac ay olmadığı oluyo.soğan kürünüzü açıkladığınız günden beri uyguluyorum.bugün 12.gün oldu ama hala adet olmadım.

    YanıtlaSil
  7. miyomlarım 1.5cm soğan kürünü bende uyqulasam miyomlarım yok olurmu

    YanıtlaSil
  8. soğan kürünü 12de kahvaltı yapıyorum ozaman içsem olurmu iki santim çikolata kistim var kaç gün kullanmalıyım acil cevap

    YanıtlaSil
  9. saat 12 de kahvaltınızdan önce içebilirsiniz.

    Uyarı: Bu soğan suyu kürünü 15 günden fazla uygulamayınız

    YanıtlaSil
  10. hocam soğan suyu kürünü adetin kacıncı günü başlamamız gerekli ve incı kürünüde kacıncı gün başlıcaz cok teşekkürler cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. hocam ben 25 yaşındayım 3 yıllık evliyim ama erken menapoz teşşisi konuldu ne yapmalıyım bu kürü uygulasam faydası olurmu çocugum da yok aydınlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  12. merhaba hocam doktora gittim ve bende ceviz büyüklüğünde miyom olduğu ortaya çıktı sizin soğan kürünüzü denedim ve doktora gittim ama bi değişiklik yoktu acaba yanlış mı uyguladım acaba bi yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  13. Bu kür erken menopoz , çikolata kisti, 3 cm. den küçük miyomlar, adet düzensizliği ve polikistik over şikayeti olan olan bayanlar için de mükemmel bir çözümdür.Yumurtalıklardaki kisti tamamen ortadan kaldırmaktadır.

    YanıtlaSil
  14. merhaba hocam;soğan kürünü dnedim bende kist vardı doktorlar bir sürü tahlil istemişti bende hepsinden önce sizin soğan kürünüzü denedim ve gerçekten de çok işe yaradığını gördüm ve şuan kistim yok oldu hatta dr.hiç bişeyimin olmadığını söylüyorlar ayrıca abartılacak kadar bi kokusu yok içtikten sonra bi şekerle hiç bir kokusu kalmıyor herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  15. 15 yasındayım 1 aydır adet olamadım.sogan kürünüzü kabuguyla brlıkte 1haftadır yapıorum hala hastalanmadım yaptıgım doğru mudur?verdığınız bilgıler ıcın cok dua edıoruz Allah razı OLSUN

    YanıtlaSil
  16. hocam bende polikistik over var. sogan kürünü uyguladım ve yararını gördüm ikinci adetimi merakla bekliyorum. Yaşım 17 ve cok mutluyum. Bu hapsız bir cözüm. yani mükemmel. 2 yıl boyunca hap kullandım hiç bir yararını göremedim. Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  17. hocam ben 7 aylik evliyim korunmadgimiz halde hamile kalamiyorum 3.ayimizda ilhihaplanma vardi idrar yollarimda hamile kalmama nedenim ilhitapmi acaba cunku gecen ayda oldu ilac tedavisi gordum ne yapmam gerekiyo bebek cok istiyoruz hocam ne olur yardim edin lutfennnnnn bi bilen varsa yorum yazsin saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynisi bendede olmustu iltihaptan kaynaklaniyo diye biluyorum usutmemeye dikkat edeceksiniz ve bol su iceceksiniz ben sogan kurude yaptim faydasi oldu altinci ayimda hamile kaldim darisi size ins rabbim hayirli evlatlar versin

      Sil
  18. 15 gün kullanılacak diyorsunuz ben şimdi adetimin bittiginden 7 gün sonra 15 gün kullanıcam sonra 2. adetiminden 10 gün önce tekrarmı 5 gün kullanıcam cvb verin lütfen....şimdiden teşekür ederim

    YanıtlaSil
  19. ben sogan suyu kullandım.8 senedir miyomum vardı.geçen gün doktora gittim hiçbirşey kalmamış.şok oldum.kürü yaparken çok inanmamıştım.fakat şuanda çok mutluyum.doktor inanmadı tekrar tekrar baktı.yazınki utrason kagıdını görünce şaşırdı.2 cm çapındaydı ama artık yoook.....

    YanıtlaSil
  20. ne kadar saçma şeyler soruyosunuz ya biri diyor ki adet dönemimde kullanmaya başlasam bişey olur mu diğeri diyor ki soğanı soyup mu soymadan mı kaynatıcam bi kere açıklamada adet döneminde kullanmaya başlasanız bile sakıncası olmaz diyor diğerine gelince git soğanı toprağında pişir hani topraktan çıkarmadan töbe töbe

    YanıtlaSil
  21. hocam merhaba ben adetimin 2.günündeyim soğan suyuna başladım adedim çok az oluyo sökermi 2mm miyomum var akımtımda hiç geçmiyor ilaçların hiç bir faydası olmadı adetimin 2.günü başlamış olmam tam sonuç almamı etkilermi cvp yazarsanız çok mutlu olucam allaha emet olun

    YanıtlaSil
  22. merhaba boş gebelik sonucu kürtaj oldum 4 aydır adet göremiyorum dr gittim kürtaj sırasında yapışıklık olmuş o yüzden görmüyorsun dedi sogan suyu buna iyi gelirmi daha önce adet düzensizliğim hiç olmamıştı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  23. merhaba bayanlar ben bu sğan kürünü denedim kolit ünserim var ona bile çok iyi geldi bir tanıdığım bundan yıllar önce tedavi gördüyü halde çocuğu olmamıştı bu kür sayasinde oldu çok faydalı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  24. merhaba hocam. burası ne kadar güzel bir siteymiş ne büyük kayıp bunca zaman bu siteye farkedememek. hocam ben 23 yaşında bekar bir kızım. ben sürekli olarak adet düzensizliği yaşıyorum. özellikle son 1 yıldır 2veya 3 ayda bir adet görüyorum . en sonda 3 ay önce gördüm bu beni psikolojik olarakta çok etkiliyo. bu soğan kürünü adet gördükten 7 gün sonra başlamamızı söylemişsiniz. peki ben hemen bugün başlasam bi sorun olur mu? ve ilk aşamada 15 gün kullanıyoruz değil mi?

    YanıtlaSil
  25. iyi günler..sayın hocam.Ben sizin soğan suyu ve incir kürlerinizi arka arkaya yaptım.Miyom ameliyatı olmuştum 6 ay önce ve şuan 1 aylık hamileyim.Size çok tşk edrim.Miyomlarım gene var küçük ama.soğan suyu kürünü hamileyken yapmam sakıncalı olur mu?Yada ne zaman yapmalıyım mesela senede kaç kere.

    YanıtlaSil
  26. adet düzensizliğim nedeniyle doğum kontrol hapı kullanıyorum bu kürü uygulamamın bir sakıncası olurmu*

    YanıtlaSil
  27. doğum kontrol hapı kullanırken soğan suyu kürü uygulanabilir. sakıncası olmuyor.

    YanıtlaSil
  28. SOĞAN KÜRÜNÜ UYGULUYORUM 8 GÜN OLDU Bİ DEĞİŞİKLİK YOK GİBİ ADETİMİN BİTİMİNDEN 9 GÜN SONRA BAŞLADIM TAMAMLICAM AMA BİŞEY OLMADIĞI İÇİN TEDİRGİNİM ÇÜNKÜ BU KÜRE ÇOK GÜVENİYORUM

    YanıtlaSil
  29. hocam 1 yıl içinde 2 düşük yaptım.Şimdide adetime 10 gün kala soğan kürünü kullanmaya başladım ve bugün 11.gün içtiğim günden beri koyu kahrengi akıntılarım devam ediyor ve bazende kırmızı kan lekelenmelerim oldu ama hala adet olamadım.Bir sorun teşkil edermi neden koyu renkte akıntılarım var.Şimdiden teşekkür ederim cevabınızı bekliyorum saygılarımla.

    YanıtlaSil
  30. merhaba, benim yüksek prolaktin sorunum var. sol gögsümde de findik büyüklügünde bir kitle var.(ancak doktorum iyi huylu oldugunu söyledi) 1 yildir da cocugumuz olmuyor. burdan edindigim bilgiler dogrultusunda 2 gün önce testere disli aslan pencesi kürü uygulamaya basladim. sitede aslan pencesinden sonra sogan kürü uygulayin yaziyor. ancak benim yarin adetimin 7.günü yarinda sogan kürüne baslasam ikisi birlikte bir sorun olur mu acaba? simdiden tesekkürler, iyi calismalar...

    YanıtlaSil
  31. iki kür aynı anda uygulanamaz.
    aslanpençesi kürünü tamamladıktan sonra soğan suyu kürünü uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  32. genç kızlarda kullana bilirmi hocam bi sorun olmaz deyilmi

    YanıtlaSil
  33. hocam soğan suyunu 12 gündür kullanıyorum. sizin dediğiniz gibi akıntıda fazlalaşma olmadı adet günüm geçti yine, faydası olduğunu nasıl anlayacağım.

    bende polikistik over var ne kadar tedavi görsem de geçmedi aşırı kıllanma var ve psikolojim çok bozuk. acaba yanlış mı kullandım.

    2 bardak hazır suyu kaynatıp beyaz soğanı 4e bölüp 5 dk kaynatıyorum. sonra bir bardağını öğle bir bardağını akşam yemeklerden yarım saat önce içiyorum.

    YanıtlaSil
  34. Merhaba hocam, ben 9 senelik evliyim ve 1 kizim var 6 yasinda, hic dogum kontrol happi kullanmadim ve 3 yildir hamile kalmayi deniyorum vakat olmuyor. yazdiginiz sogan kuru ile hamile kalabilirmiyim (yumurtaliklarimda kist varmis) lutfen yardim eddin kusura bakmayin Turkcem cok kotu, insallah derdimi anlatabilmisimdir.

    YanıtlaSil
  35. İyi günler hocam, ben progesteron kullanarak adet oluyordum fakat kontrole gittiğim başka bir doktor bana polikistik over tanısı koydu ve bu haftadan itibaren ilaçlara başlayacağım. Soğan kürünü ilaçlarla beraber yapmamın bir sakıncası olur mu? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  36. mrh bende yumurtalık kisti varda sogan kurünü uygulasam cocugum olurmu cocu sahibi olmayı cok istiyrum birde 3 ayı bazen geciyor adet görmüyorum bazen iyi gelirmi

    YanıtlaSil
  37. merhaba ben ingilterede yasiyorum uzun zamandir akinti ve gecmeyen bir mantar rahatsizligim vardi.sogan suyunu icmeye basladim yemin ederim ilk gun sadece sumuksu kivamda bir akintim oldu daha sonra tamamen kesildi,sadece cok az su geliyor simdi.ben kesinlikle bircok seye antibiyotik olabildigini dusunuyorum.biraz zor oluyor icmesi ama tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  38. 5cm kist vardı ve yarıya indi,doktor bile şaşırdı yarıya inmesine..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  39. BARTHOLİN KİSTİNİN APSESİ VAR YENİ BAŞLADI DOKTOR HAFTAYA AMELİYAT DEDİ OLMAK İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ DAHA ÖNCE 2 KEZ OLDUM TEKRARLADI SOĞAN KÜRÜNÜ 3 GÜNDÜR YAPIYORUM SİZCE FAYDASI OLURMU LÜTFEN YARDIM EDİN ACİL TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  40. mrb.ben daha önce soğan kürünü denedim fakat birkaç gün sonra bende kızarıklık kaşıntı yaptı bırakmak zorunda kaldım.şimdi tekrar yapmak istiyorum aynı problemi yaşarsam devam ediyimi etkisini gösterirmi yoksa alerjim var diye başlamayımmı?

    YanıtlaSil
  41. Musluktan akan şebeke suyu klorlu olduğu için kullanılmaz. Şişelenmiş doğal kaynak suyu kullanın. Yazıda belirtildiği gibi önceden kaynatılmış suya soğanlar konulacak.

    YanıtlaSil
  42. Selamun aleykum hocam ben hergun yorumlari dahi okyorum ben 4 aydir adet goremyorum hamilede degilim ama olmak cok istyorum adette olamyorum neden adet olamyor olabilirim? Birde sogan suyu gunluk hazirlanmasi lazim ogle aksam ayri ayirimi hAzirlicaz yoksa aksami kini tekrar isitipmi icelim lutfen yardimci olun coookkk buyuk sikintidayim allah razi olsun

    YanıtlaSil
  43. Merhabalar,21 yaşındayım yaklaşık 3 aydır adet görmüyordum,7 aydır da adet düzensizliği yaşıyordum, diğer belirtilerde mevcut olduğundan doktor polikistik over sendromu olabileceğimi söyledi, ultrason günümü bir hafta sonraya vermişti buradaki yorumları okuyunca soğan kürüne başladım ve 5. günde regl oldum, soğan kürünü kullanmaya devam etmeli miyim ?Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  44. mrb ben cocuk ıcın tedavı goruorum bu ay sogan suyunu duydum ve uyguladım en son 12 nısanda adet oldum adetımın 6 gunu basladım ama hala adet olamadım gağüslerde hafıf karar ma var bel agrısı var sızce hamılemıyım

    YanıtlaSil
  45. Bendede aynı sekilde olmuştu ve hamileydim ama düşük yaptım, ama over kistden de olabiliyor

    bende iki ay adet görmedim doktorum kist var dedi ve aynen bel ağrım ve göğüs uçlarımın etrafındaki halka koyu kahverengiyi artı göğüslerim cok
    Hassas ve dolgunda hamile isen yazarımızın lütfen

    cok sevinirim senin adına Rabbim isteyen herkese versin inşallah âmin bu arada soğan suyunun over kistte cok faydası oluyor daha oncede denedim cok faydasını gördüm

    YanıtlaSil
  46. bende de polikistik over var soğan kürünü 15 gün düzenli bir şekilde yaptım ama faydasını göremedim kistim halen duruyo tekrar denesem bi sakıncası olur mu ve faydasını görür müyüm dersiniz benim durumumda olanların cevabını bekliyorum.RABBİM hepimize şifa versin inşaallah

    YanıtlaSil
  47. mrb bende 6cm çapında basit yumurtalık kisti var soğan suyu kürünü yapmaya başladım bu 3.günüm faydasını görebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  48. ibrahim saraçoğlu 3 cm den küçük miyomlar için etkili olduğunu söylüyor ama daha büyük miyomları için fayda gördüğünü söyleyenler de var.

    YanıtlaSil
  49. slm hocam ben hemşireyim bi arkadaşım mens dönemimde olan sancımı bu soğan kürünün keseceğini söyledi yalnız araştırmadan uygulamak istemedim sizin bu konu hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  50. iyigunler hocam ben 3 aydir adet gormuyorum doktora gitim bisey yok dedi sadece hormonal ve baska ulkeye tasidimiz icin iklim deyisikliyindende ola bilir sizce boyle olabilirmi yardim edin lutfen simdiden tesekuller

    YanıtlaSil
  51. Hocam selamlar ve saygılar.Ben 41 yaşındayım .Daha önce iki kez ameliyat oldum yine tekrarlamış, şuan sol tarafımdaki kist 88mm çapında.doktor kontrolünde ilaç kullanmaktayım soğan kürü tedavisi uygulamam sakıncalı olurmu.Cevaplarsanız mutlu olurum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğan kürü tıbbi tedaviye destektir. uygulamanızda hiç bir sakınca olmaz. aksine faydasını görürsünüz

      Sil
  52. Merhaba arkadaşlar ben bu kuru uyguladim ve yıllarca duzensiz olan adet gunlerim duzene girdi inanılmaz faydalı ne ilaclar kullanmistim yıllarca bırakınca kaldığım yerden devam di düzensizlikler ama bu kur ile herşey normale döndü kuru uygular uygulamaz etki beklemeyin ben yaptıktan birbucuk ay sonra herşey normale döndü ...sabırlı olun..

    YanıtlaSil
  53. selamlar ben 2,5 ay önce doğum yaptım şuan emziriyorum miyomum var ayrıca boğazımda nodül var acaba emzirirken bu kürü uygulayabilirmiyim cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  54. Merhaba,

    Bende bir sene önce cikolata kisti sebebiyle (sag overde 8cm) ameliyat olmustum. Doktorum 6 ay boyunca dogum kontrol haplari kullanmami soyledi ama ben kullanamadim.

    Bir sene sonra tekrar olustu (5cm kadar). Sogan suyu kurunu denedim ve kistim yok oldu cok sukur. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  55. Kürün etkili olması için ara vermeden devam edilmeli. o nedenle uygulamaya baştan başlayın.

    YanıtlaSil
  56. hocam benim adetim bittikten sonra gelen lekeler devam ettiği için doktora gittim.Muayene sonrası hiçbir sorun olmadığını sadece rahim duvarında hafif bir incelme olduğunu söyledi.3-4 ay süren bir ilaç tedavisi sonra düzene gireceğini söyledi.ilaçlar bitti ama adet sonrası yine lekeler gelmeye başladı bu kürü bende uygulasam uygun olurmu şimdiden teşekkür ederim.AYSEL KARACA

    YanıtlaSil
  57. Soğan kürü4 Ekim 2012 14:40

    Soğan kürünü herkes uygulayabilir. Tedavi görenler için de tedavilerine destek olan bir kürdür. Uygulamanızda bir sakınca yoktur.

    YanıtlaSil
  58. Soğan kürü zayıflamak için de kullanılıyormuş, bir arkadaşım soğan kürü yaparak 3 ayda 16 kilo vermiş ancak 15 gün sonunda bırakılması gerektiği belirtmişsiniz, arkadaşım sadece 15 gün olunca 2 gün ara vermiş ve tekrar başlamış, bu şekilde kullanıldığında bir sakıncası olur mu?Bilgilendirirseniz çok memnun olacağım.Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  59. Burada açıklanan Soğan kürü zayıflamak için değil. Sadece soğan kürünü uygulamak zayıflamaya yardımcı olmaz.

    Bu yorumun başlığına tıklayarak İbrahim saraçoğlunun önerdiği zayıflama kürünü okuyabilirsiniz. Ayrıca Ender saraç'ın göbek eriten diyetini uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  60. Merhabalar,bir önceki yorumda da okudum ve benim kızım da zayıflamak için kullanıyor aynı zamanda kabızlık sorunu yaşıyordu ve tek çözümü soğan suyunu kaynatıp içerek bulduğunu söylüyor,burada 15 gün uygulanmalı demişsiniz kızım soğan kürünü sürekli uyguluyor,15 günün sonunda 3 gün ara verip sonra tekrar 15 günlük küre başlıyor, bu şekilde kullanımının bir zararı olur mu?Soğan suyunu sürekli içmek bünyeye zarar verir mi? Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  61. mucize iksirler29 Ekim 2012 21:43

    Burada verilen kür uygulaması polikistik over, çikolata kisti, miyom, vaginal akıntı, menapoz şikayetleri, erken menapoz içindir.

    Bunun dışında kullanılması kişisel tercihinizdir. Ancak hiç bir kür sürekli kullanılmamalıdır. Uzun süreli kullanımda etkili olmaz önerilen sürelerde kullanmak ve sonra bir müddet ara vermek gerekir.

    YanıtlaSil
  62. benimde midede reflüm var soğan suyunu içsem bir zararı olurmu.

    YanıtlaSil
  63. Soğan kaynatıldığı için asidik etkisi olmaz. Yine de doktorunuza danışabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  64. hocom mrb ben 3 yıllık evliyim ama çoçugum olmuyor adet düzensizligim var 10 günde bir adet oluyorum sogan kürününü denicem kürü kullanırken edt olursam devam edimmi ve nekadar kullanım edetim düzelene kadar mı ve incir kürüne ne zaman başlım ben aşılama düşünüyorum hocam ne diyorsunz lütfen yardımcı olun şimdiden çok tşk ederim dualrım sizlerle

    YanıtlaSil
  65. Kürü uygularken adet olursanız da kürü uygulamaya devam edin. Kürü tarif edildiği gibi uyguladıktan sonra incir kürünü uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  66. Merhabalar ben kürü uygulamaya bugun basladim. 15 gun kullandiktan sonra tekrarlayacak miyim eger tekrarlayacaksam ne kadar bekleyip yeniden baslamaliyim?tesekkurler

    YanıtlaSil
  67. mucize iksirler5 Ocak 2013 13:03

    İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün bu soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız.

    YanıtlaSil
  68. Merhaba.ben anlamadim 2ci kuru ne zaman uygulayacagimi.ilk kuru adetin 14cu gununden ugluyacagim,cunki bende adet 7 gun devam ediyor ve 7 gun sora da 14cu gune dusuyor,15 gun kullansam,2ci adetin baslanmasindan 10 gun once doyorsunuz ben zaten o zaman kullaniyor olacagim,bu yuzden 2ci kuru ne zaman tekrar edeceyimi anlamadim,cevabiniz ucun onceden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  69. merhaba hocam, ben 35 yaşındayım. 4 defa hamile kaldım ve hepsi kürtajla sonuçlandı. bu ocak ayında 10cm büyüklüğünde çikolota kisti ve yağ kisti aldırdıım. şu an yine çikolota kistim oluştu 4cm büyüklüğünde.ayrıca 1.5 cm büyüklüğünde de miyomum var. tüp bebek düşünüyorduk. kontrol doktora gittiğimde bu durumla karşılaştık. ne yapacağımı şaşırdım. şimdi sizin kürünüzü uyguluyorum. inşallah olumlu sonuçlar olur.

    YanıtlaSil
  70. HOCAM SOĞAN KÜRÜNÜN BÖBREK KİSTLERİNEDE İYİ GELDİĞİNİ SÖYLÜYORSUNU BENİM 5,5 YAŞINDA KIZIMDA 1,5 CM. BÖBREKTE KİST VAR KULLANABİLİRMİYİM NE OLURSUNUZ ACİL CEVAP BEKLİYORUM SİZDEN

    YanıtlaSil
  71. Merhabalar bende Polikistik over hastasiyim çok seneler adet düzensizliği yasadım bebek için çok çok paralar döktüm ama bir sonuc alamadım fkurunu uyguladım adetlerim düzeldi ve tedakalabildim bir buçuk yasında bir kız bebeğim oldu hocamızdan ALLAH razı olsun bütün PCOS hastalarına şiddetle tavsiye ediyorum soğan mukkemmel bir bitki deneyin derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece iki kez mi tekrarladiniz yoksa PCOS olanlar sürekli kullanmak zorunda mı lütfen biri cevsplasin Allah rızası için

      Sil
  72. bendede pcos var yıllardır ilaç kullanıyorum ama bi türlü düzelmedi suan 1 yıldır evliyim korunmadıgım halde cocugumda olmuyor soğan kürü ile incir kürünü deniyecegim inş faydası olur

    YanıtlaSil
  73. merhaba hocam;
    bende polikistik over hastalığının başlangıcındaymışım. tam net tanı konulmadı. Ben ayrıca bebek sahibi de olmak istiyorum. Size sorum şu; önce soğan kürünü mü? yoksa aslan pencesini mi? uygulamalıyım. ayrıca; aslan pencesi ile kuru incir kürünü aynı anda uygulayabilir miyim? lütfen yardımcı olunuz.

    YanıtlaSil
  74. mucize iksirler12 Kasım 2013 14:34

    önce polikistik over için soğan kürünü uygulayın ardından hamile kalmak için kuru incir kürünü uygulayın. Aynı anda iki kürün uygulanması doğru değildir.

    İbrahim saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait web sitesinden sorabilirsiniz http://www.saracoglu.at/

    YanıtlaSil
  75. Salam.Men fibroz kistoz mastopatiyadan eziyyet çekirem.Soğan suyunun mene faydası olurmu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  76. ibrahim Saraçoğlu fibrokist için brokoli kürü tavsiye ediyor. Okumak için bu yorumun başlığına tıklayın.

    http://mucizeiksirler.blogspot.com/2008/06/ibrahim-saracoglu-fibrokist-icin.html

    YanıtlaSil
  77. Merhaba hocam bende iltihap oldugu söylendi fitil kullandim evliyim ve cocugum da yok bundan dolayı olmadigini söylediler soha kuru faydali olurmu şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  78. Mrhba hocam benim sag ve sol yumurtaligimda. 2ml lik myom var gecen yil hormon testi dr yapti dogum kontrol hapi verdi dr yasmin myomlarin yok olmasu icin dr ilerde hamile kalmamda sorun olurmu diye sordum normal sartlarda hamile kalirsin dedi ben 37 yasindayi eylulde evlendim dogum kontrol hapini temmuzda biraktim fakat bebek istiyoruz bir turlu olmuyor sogan kurune bugun basladim inssallah bende faydasini gorurum hamile kalirim buarada kilom 51 kg sorun olurmu hamile kalmamda sogan kurune basladim fakat regl aralik 4 de acaba hamile kalmis olursam herhangi bir sorun olurmu devam etmeliyimmi yoksa reglden sonrami baslamaliyim sorumu yanitsiz birakmazsaniz cok sevinicem

    YanıtlaSil
  79. Kilonuzda sorun yok. Soğan kürünü kesintisiz uygulayın. Adet döneminde uygulamaya devam etmenizde sakınca yok. Soğan kürünü uyguladıktan sonra yukardaki yazı içinde linki bulunan Hamile kalmak için incir kürü'nü uygulayın.

    YanıtlaSil
  80. Merhaba hocam bu gun doktorum 2mm buyuklugunde çikolata kistim oldugunu soyledi iki aydir ayrica akintim oldugunu soyleyip ilac verdi birde bu zaman diliminde gebe kalabilecegimi soyledi sorum su hocam akinti ilacimi icip mi sogan kurunu deneyeyim yoksa sadece kuru mu yapayim bilemedin birse bu arada gebe kalmama bir sakıncası olurmu cok tesekkurler simdiden

    YanıtlaSil
  81. İlaçlarınızı kullanmaya devam edin. Aynı zamanda soğan kürünü de uygulayın. gebe kalmanıza mani olmaz. Dilerseniz soğan küründen sonra yazı içinde linkini verdiğimiz Hamile kalmak için incir kürü'nü uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  82. Hocam merhaba doktor akintimin durmasi icin ornisid fort verdi bu ilaci ve sogan kurunu birlikte uygulayabilirmiyim simdiden cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  83. Soğan kürü uygularken doktorunuzun verdiği ilaçları kullanmaya devam edin, soğan kürü destekleyici olacaktır.

    YanıtlaSil
  84. Hocam bende 2 yıl önce Meme CA geçirdim şuanda iyiyim rahim duvarında kalınlık görüldü patolojisi temiz çıktı soğan kürünü akıntı ve yumurtalığımdaki kist icin yapmak istiyorum rahim kalınlığına da bir etkisi olurmu

    YanıtlaSil
  85. soğan kürü rahim duvarını kalınlaştırmaz. Aksine, ince dahi olsa normal kalınlığına gelmesine yardımcı olur. Nar suyu rahim duvarını kalınlaştırır, tüketmeyiniz.

    Prof İbrahim Saraçoğlu Rahim duvarı kalınlığına karşı testere dişli arslanpençesi+ civanperçemi karışım kürünü uygulamanızı öneriryor. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait www.saracoglu.at sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  86. Verdiğiniz bilgiler için cok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  87. Hocam bende bartholin kisti var hic bir sey cozum olmuyo ne yapmam gerekir doktorlar ameliyat diyor oda kesin cozum degil agrim oluyo cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  88. hocam over kistim olduğunu öğrendim ultrasonda hiçbir şikayetimde yoktu bu konuda böbrek rahatsılığından gittim doktora 5cm büyüklüğünde kist olduğunu öğrendim soğan küründen uygulasam geçermi kist büyük olduğu için endişelerim var 35 yaşındayım doktora gitmeyide korkuyorum açıkcası

    YanıtlaSil
  89. Doktora gitmeyi ve tedaviyi ihmal etmeyin. Soğan kürünü tedaviye destek olarak uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  90. Merhaba hocam benim solda 7 cm çikolata kisti ve yaninda 3 cm normal kist ve sağda 4 ve 3 cm olmak üzere iki tane daha yumurtalık kisti var. Ameliyat olmali mıyım yoksa bu kürü mü yapmalıyım

    YanıtlaSil
  91. Merhaba
    Kazıma metodu ile kürtaj olduktan bir iki gün sonra soğan kürüne başlamak zararlı olur mu? Mesela rahim duvarını inceltmek gibi ( kazınan bölgede)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  92. soğan kürü rahim duvarını inceltmez. Aksine, ince dahi olsa rahim duvarının normal kalınlığına gelmesine yardım eder.

    YanıtlaSil
  93. Mrb bende sol tarafta 7 ve 2 sagda ise 4 ve 2 cm yumurtalık kistleri mevcut.7 cm olan çikolata kisti. sogan kürü mü yapayim yoksa ameliyat mi. tavsiyeniz nedir.CA degerim 70 e düştü bu arada.

    YanıtlaSil
  94. gerçekten mucize bir kür ya doğum kontrol hapını yarıda kestiğim için adetim 1 ay aksadı karnım nasıl şişti anlatamam daha önce hiç düzensizlik yaşamamıştım 6.günümde kanamam geldi çok memnunum

    YanıtlaSil
  95. mrb hocam rahimdeki polipler icinde bu kür iyi geliyor mu acaba?? geliyorsa15 günlük kürü kac ay uygulamamiz gerekiyor?

    YanıtlaSil
  96. hocam merhaba ben 1.5 yılldır sürekli adet düzensizliği yaşıyorum bazen adet geçikmem 3-4 ay da sürebiliyo şimdi ise 2 ay gecti ve halen adet olmadım 30 yaşında bekarım.8 7 ay önce doktora gittim erken menopoz dedi ilaçlarla adet oldum ama sonra ilac bıraktıktan sonrada yine adet oldum geçen iki ay öncede 28 arayla düzenli olrak adet oldum ama şimdi arada 2 ay geçti halen adet olamadım lütfen yardımcı olun gerçekten moralim çok bozuk artık LÜTFEN YARDIM EDİN.

    YanıtlaSil
  97. meraba hocam polikistik over hastasıyım gecen ay iğne tedavi sonucunda hamile kaldım ama hamileliğim düşükle sonuçlancak.. düşük olcak ama hala kanamam yok.. soğan kürünü denesem hem kanamamın gelmesine hemde rahmi temizlemesine yardımcı olur mu ?

    YanıtlaSil
  98. merhaba ben hamile kalmak için soğan kürü uygulamaya başladım adet bitimimden 2 gün sonra bi öğleden önce bide akşam yemeğinden 1 saat önce içiyorum fakat bazen geç kalkıyorum bazen öğleden sonra içiyorum saatlerim bi önceki güne uymuyor fayda etmeyebilir mi bu durumda merak ediyorum yanıtlarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  99. Sevgili Nes öncelikle hatırlatmak isterim ki soğan kürü hamile kalmak için uygulanacak kür değil, soğan kürünü uyguladıktan sonra Yukardaki yazı içinde linki verilen İncir kürünü uygulamalısınız. Soğan kürününün saatleri çok önemli değil, Herkesin öğle ve akşam yemeği saatleri aynı değil,günde 2 kez 6 saat ara ile yemeklerden önce içmeniz yeterli.

    YanıtlaSil
  100. Polikistik Over'den ötürü yıllardır, mecburen doğum kontrol hapı kullanıyordum. Migren ataklarım ayda iki defaya çıkınca ve beni en ez 2 gün iptal edince, dayamadım, hapları bırakmaya karar verdim. O yüzden de çare ararken buldum soğan kürünü. Altı üstü soğan, ne kaybederim dedim ve başladım. Bu ay 3. adetimi oldum ve tam zamanında oldum, çok şükür :) Polikistik Over'i olan herkese şiddetle öneriyorum! Lütfen deneyin! Kurtulabiliyormuşuz haplardan :)

    YanıtlaSil
  101. Gulcan Selvi8 Ocak 2014 12:41

    merhaba hocam ben 3 ay önce doktora gittim ve bende 5.3mm boyutunda sol yumurtalığımda kist çıktı çikolata kisti olabilir dedi doktor ben bekarım sizin tavsiye ettiğiniz soğan kürünü 15 gün uyguladım ama günde sadece bir bardak içtim kistin boyunda azalma oldu 4mm düşmüş siz soğan kürünü 15 günden fazla uygulamayın demişsiniz ben şuan bu küre devam edip etmeyeceğimi bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim bu arda benim ca125, 91,1 çıktı hormon testi yaptılar korkulck bir şey yok dedi doktor şuan ne yapmalıyım hocam lütfen yardım olun

    YanıtlaSil
  102. Soğan Kürünü yukarda belirtildiği gibi uygularsanız çok faydasını görürsünüz. Yazıda da belirtildiği gibi İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 7 gün bu soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız.

    YanıtlaSil
  103. Bende 7 mmlik goguste kist cikti doktor sorun yok meme yapisi geregi bu sekilde dedi ama ben korkuyorum buyuk oldgu icin bu kür ise yararmi

    YanıtlaSil
  104. Hocam merhaba,
    ben soğan kürünü uyguluyorum 13. gün hamile olduğumu öğrendim,şuan kür uygulamasını kesmeli miyim?

    YanıtlaSil
  105. hocam merhaba gogsumde mastit olustu dort aylik bebegim var emziriyorum bana onerebileceginiz bir kur var mi

    YanıtlaSil
  106. Berivan Cafer2 Şubat 2014 21:53

    hocam merhaba
    benim sağ yumurtalığımda 3 cm çukulata kisti var. sol yumurtalığımdada gittiğim dr. bazıları çukulata kistti bazılarıda ona benzeyen diğer bir kist olabilir dedi. bende adet bitiminden 2 gün sonra soğan kürünüzü kullandım. kürü içme saatlerimde 1 saat kadar farklılıklar oluyor bu kürün etkisini etkilermi? şuanda yumurtalıklarımda şişme hissi var. bu kürün etkisimidir? tşk.

    YanıtlaSil
  107. Soganı oglen kaynattıgımızı aksam da içebılırmıyız(yanı ikiye bölerek)acıl cevap lütfen.

    YanıtlaSil
  108. İçebilirsiniz,

    YanıtlaSil
  109. merve çakırlı6 Şubat 2014 13:57

    kürü 15 gün kullandıktan sonra hemen adet görüyor muyuz benim biteli iki gün oldu hala adet göremedim acaba yanlış mı uyguladım

    YanıtlaSil
  110. kürü uyguladıktan sonra hemen adet görmeniz gerekmiyor. İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün bu soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız.

    YanıtlaSil
  111. Sadece 2 kez uygulamak yeterli. Sürekli uygulamak yarar sağlamaz.

    YanıtlaSil
  112. hocam mrb bende bartholin absesi oluyor surekli tekrarliyor napabilirim bide dogm kontrol hapi kullaniyirum cevap bekliyirum lutfen

    YanıtlaSil
  113. Merhaba. Ben 27 yasindayim ve 5 senedir erken menopozdayim bu da genetik bir nedenden dolayi. Bende fragiles x symptomu varmis. Yumurta naklindan baska bir sansim yok oldugunu soyluyorlar doktorlar.

    Fsh ve lh degerlerim cok yuksek. Simdi hayit tohumu kürüne basladim. Soğan kürünü de hayit tohumunuda ayni anda uygulasam olur mu? Ve sizce benim gebe kalmak icin hic bir sansim yok mu?

    YanıtlaSil
  114. Aynı anda iki kürün uygulanması doğru değil. Önce soğan kürünü ardından hamile kalmak için kuru incir kürünü uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  115. Hocam ilk kuru uyguladiktan sonra 2 .adetten 10 gun once sogan kurune baslayiniz diyorsunuz.ben hesapladigimda 2 .adetten 10 gun once hala ilk kuru uyguluyor oluyorum.aciklik getirirmisiniz .birde yumurtlama doneminde bu kuru kullaniyoruz eger bebek olusursa bebege zarari olurmu dusurur mu? A llah razi olsun sizden....

    YanıtlaSil
  116. 2. kürü adet bitiminden 10 gün sonra uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  117. Bartholin kistim var iyi gelir mi

    YanıtlaSil
  118. Hayirli gunler hocam. 14 yasimda ilk adetimi oldum. 3 sene sorunsuz ve gununde oldum. Son 1.5 yil duzensiz oldum 2 yada 3 ayda. 19 yasinda pcos tanisi kondu diane35 kullanmaya basladim tani kondugumda 170 boy 70 kg ilaclari duzensiz kullandim hem kilo hem tuylenme yapti. 10 aylik evliyim korunmuyorum adetimdw duzensi ve suan 115 kg. Zayiflayamiyorumda. Sizin sogan kurunu Uyguladim 2 hafta gecti ama hala adet olmadim 3.5 aydir olmuyorum bu durumda 2 kuru ne zaman uygulamaliyim. Şimdiden tesekkurler. Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  119. Soğan kürünü tekrar uygulayabilirsiniz. Şişmanlık pek çık hastalığa neden olmaktadır. Sağlı bir şekilde Zayıflamak için bu yorumun başlığına tıklayarak mucize lahana diyeti uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sogan kurunu simdi mi uygulayayim adet olmayi beklemeden birde kac gun uyguluycam bu kez

      Sil
  120. iyi bünler ben maydonoz kürüne başladım.aynı anda soğan kürünüde uygulayabilir miyim

    YanıtlaSil
  121. Aynı anda iki kürün uygulanması doğru değil. maydonoz kürünü bitirdikten sonra soğan kürüne başlamanız daha doğru olur.

    YanıtlaSil
  122. Hayirli gunler hocam.benim sag ve sol yumurtaligimda kist var ikiside 4cm sagdaki cikolata kistine benziyor dedi dr.d.kontrol hapi verdi 9 gun oldu kullaniyorum.Adetimde ara lekelenmelerle ilk defa 10 gun surdu ve bugun kesildi.sogan kurune baslamak istiyorum ne zaman baslamaliyim cvplarsaniz sevinirim.Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  123. Soğan kürünü adetimden 7 gün sonra uyguladım adetim 10 gün gecikti bu normal mi ? 2. Kürü hala yapmadım bugün adetimin 2. günü ne zaman yapmalıyım

    YanıtlaSil
  124. Adet gecikmesi normal. 2. kürü uygulayabilirsiniz. Adetli iken kürü uygulamakta sakınca yok

    YanıtlaSil
  125. Yaşım 22, 13 yaşından beri çok düzenli adet görüyordum hiçbir düzensizliğim yoktu. 1 yıl önce birdenbire önce 3 ay sürekli kanama yaşadım ve ardından 4 ay hiç olmadım. Doktor tavsiyesiyle söktürücü kullandım işe yaramadı. Sonra 1 ay soğan suyu ile hasta oldum ama kısa sürdü 2. ay tekrarlamama rağmen olmayınca yine doktora gittim, doğum kontrol hapı önerdi 6 ay. Ben 3 ay kullanıp bırakmayı denedim ama bırakınca olamadım şimdi tekrar 2 ay oldu kullanalı ama devam etmek istemiyorum ilaç kullanmayı sevmediğimden, bunun yerine soğan suyu işe yarar mı hocam? Bu yolla düzeltebilir miyim bu işi? Ve doktor hiçbir test yapmadı ama bir kistim de yokmuş.

    YanıtlaSil
  126. hocam 27 yaşındayım ve iki aylık bebeğimi aldırmak zorunda kaldım (kürtaj yoluyla)bu hafta doktora gittiğimde pıhtı kaldığını söyledi, acaba bu soğan kürü o pıhtıyı atmamı sağlar mı ?

    YanıtlaSil
  127. Bartholin apsesine iyi gelirmi hocam bu yada sayfada iyi gelen varmi cok acil yardima ihtiyacim var:(

    YanıtlaSil
  128. Merhaba hocam benim sol yumurtalığımda biri 5 biri 3 santim çikolata kistim var soğan kürünü uyguluyorum 2.kürden sonra yeniden tekrarlamak istesem nekadar zaman sonra yeniden baslamalıyım?

    YanıtlaSil
  129. bende polikistik overim yaklasik 5-6 aydir adet gormuyorum.simdi 10 gundur sogan kuru iciyorum.hala adet gormuyorum.bu kuru uyquladikda adet gormezsem 2. kure ne zaman baslayim?lutfen cvb yazin.tskr

    YanıtlaSil
  130. 9 gundur sogan kuru iciyorum.karnimda siskinlik var ara bir agri veriyor.adetmi olucam acaba?uzun suredir adet gormuyorum.cvb yzrsniz sevinirim.lutfen

    YanıtlaSil
  131. hocam iyi günler öncelikle kürün uygulama zamanına açıklık getirirsenz sevinirim.ilk kürü adet bitiminden 7 gün sonra uyguladık 7 gün de adet sürerse eder 14 zaten 15 günde kür uygularsak toplam 29 gün eder 1 ay 30 gün 2,kürü adet başlamadan 10 gün öncesi demişsiniz.adet düzensizliği olanlar nasıl yapsın. adet düzenli ise eğer 2.kürü biraz zor yapar.bu kürü kaç defa uygulamalıyız.kaç ay veya kaç kez. hem adet düzensizliğim var hemde polikistik over var.laparoskopi de oldum ama sonuç değişmedi 5 yıllık evliyim çocuk sahbi olmak istiyoruz ama Allah nasip etmedi cevap yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  132. İyi günler hocam ben 17yasindayim adet düzensizliğim var hatta adet gördükten sonra 1hafta geçmeden kahverengi lekeler görüyorum sizce ne yapmalıyım soğan kürü işe yarar mi cvp yazarsanız sevinirim çok mutlu olurum hayırlı günler....

    YanıtlaSil
  133. hocam 4aydır vajinal mantar tedavisi görüyorum gerek hap gerek fitil kullandım. flora duzenleyıcı de kullandım. tedaviye olumlu yanıt verıyorum fakat sonrasında tekrarlıyor özellikle adet dönemlerimden sonra tekrar edıyor bu şikayetım.sanıyorumkı partnerımden gectı cunku oncesınde bı sıkıntım yoktu ve bu olduktan sonra birliktelik yaşamadım.şuanda da tedavı görüyorum doktorum haznemden örnek aldı sonuçlarının çıkmasını beklıyorum.fakat gördüğünde mantar oldugumu söyledı.ılaç kullanıyorum fakat tekrarlıycağını dusunuyorum.sizin yazınızı ve yorumları görünce sormak istedim acaba bana soğan kürü iyi gelirmi uygulamalımıyım yada başka ne tavsiye edersiniz ?

    YanıtlaSil
  134. MERHABALAR HOCAM BENDE İLK KÜRÜ UGULADIM AMA 2. KÜRE BAŞLAMAK İÇİN ZAMAN KALMIYORKİ
    arkadasa aynen katiliyorum
    benimde o kadar uzun sureli adetsiz gunum gecmiyor
    hocam lutfen aciklarmisiniz, hangi donem kullanmamiz gerekiyor??

    YanıtlaSil
  135. soğan kürü adet bitiminden en erken 7 gün sonra ilk ay 15 gün diğer aylar 10'ar gün olmak üzere toplamda 4 ay boyunca yapılır ve kür sonlandırılır.

    YanıtlaSil
  136. Merhaba hocam benim 4 aylık bebeğim var bende soğan kürünü uygulayabilirmiyim

    YanıtlaSil
  137. Ayrıca bebeğimi emziriyorum sakıncası varmı lütfen cevabinzi bekliyorum

    YanıtlaSil
  138. Mrb hocam .ben 20 yasindayim .adet duzenimde bir problem yok .fakat asırı agrili geciyor .bu kur buna da iyi gelebilir mi

    YanıtlaSil
  139. Ben 28 gunde bir 7 gun adet oluyorum ama siz diyorsunuz ki adetten 7 gun sonra ve ikinci adetten 10 gun once ben boyle hesapladigim zaman hic ara vermemis oluyorum anlayamadim aciklarmisiniz

    YanıtlaSil
  140. İlk kürü adet bitiminden 7 gün sonra 15 gün süre ile uygulayacaksınız. 2 adetinizi gördükten 7 gün sonra 10 gün süre ile uygulayacaksınız.

    YanıtlaSil
  141. Ama bu sirada hamile olabiliriz bebege zarari olur mu

    YanıtlaSil
  142. Ben her ay duzenli oluyorum akintim hep geliyor onun icin yapmak istiyorum bu kuru yaparken hamile kalirsam bebege bir sorun olur mu

    YanıtlaSil
  143. Soğan kürünü uygularken hamile kalmak bebeğe zarar vermez.

    YanıtlaSil
  144. araovarial kistaya iyi gəlirmipMerhaba HOCAM. Size bele bir sorum var kızımın 14 yaşı var onda yumurtalıqda 4.1 x 2.4 sm ölçüdə paraovarial kist aşkarlanıb. Soğan kürü ona iyi gəlirmi və nə qədər müddətə kullanmalıdır. Evvelcədən təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  145. mrb hocam benım yarımde yara ve ıltıhap var sogan kuru ıyı gelırmı lutfen cevap yazarmısınız

    YanıtlaSil
  146. Iyi gunler hocam ben 23 yasinda ve 1 senelik evliyim ve surekli duzensiz adet goruyorum ve suan bile 1 hafta geciktim. Gecenlerde ocaktan mayisa kadar adet gormemistim ve ben yurt disinda yasiyorum ve burda hastaneye kolay kolay yollamiyorlar 1 sene gecmesi lazimmis evligimin ustunden bi kac defa ev doktoruma gittim ve beni hastaneye yollamadi. Acaba bu sogan kurune bugun baslasam bi sankincasi olurmu cunki artik bunalima girmek uzereyim ve cok cocuk sahibi olmak istiyoruz esimle. Bana geri yazarsaniz coook memnun olcam hocam lutfenn

    YanıtlaSil
  147. Soğan kürünün adet döneminde uygulamasının her hangi bir sakıncası bulunmamaktadır. Fakat, etkisi açısından en ideal zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra uygulanmalıdır.

    YanıtlaSil
  148. Kanli iltihap durumunda da kullanabiliriz miyiz

    YanıtlaSil
  149. Tekrarlayan Bartolin kistim var sitede butun yorumlari okudum fakat bartolin kistiyle ilgili hicbir soruya cevap verilmemis lutfen yardimci olurmusunuz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mucize iksirler18 Eylül 2014 21:38

      Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitesinden sorunuz. Yazının sonunda belirtilen linkten İbrahim saraçoğlu'nun resmi web sitesine ulaşabilir ve kendisine sorabilirisiniz.

      Sil
  150. 7 ay önce perde ameliyatı oldum ve tüplere bakiıdı, dün soğan kürüne başladım bi zararı olur mu?

    YanıtlaSil
  151. hocam merhaba 20 yaşında bir kızım teemmuz ayına kadar adetlerim günü günü 30 günde oluyordum ancak temmuz ayında adet olmadım doktora ggti tarlasol verdi kullandım ilaç biitti 10.gün adet oldum 28 ağustos ta ve gene adetim gecikti polikistik överim var hemen geçsin istiyorum evlenince ya anne olamazsam diye de cok korkuyorum soğan kürü polikistik overe iyi geliyormuş 2 cm lik polikistim varmış geçsn istiyorum hep üzülüyorum

    YanıtlaSil
  152. Merhaba, benimde adet düzensizligim var. Bu küre baslaadim 6 gün önce ve adet oldum:)
    Benim sorum, 15 güm.uygulanmasi gerekiyor yaziyor ama ben 6 gün sonra oldum. Devam edeyimmi 9 gùn daha, yoksa arami vereyim? Simdiden tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  153. Kürü tarif edildiği gibi uygulamaya devam edin

    YanıtlaSil
  154. Sağ yumurtalıkta 6 cm kist görüldü ilk etapta ameliyat olmak istemedim şimdi ilaç kullanıyorum umarım biraz küçülür :( aynı zamanda bu kürü kullansam sorun olur mu acaba etkileşim açısından

    YanıtlaSil
  155. Soğan kürünü ilaç tedavisine destek olarak kullanabilirsiniz. Faydasını göreceksiniz.

    YanıtlaSil
  156. Sogan kürü ile ayni anda lahana kürünüde uygulayabilirmiyiz? Sevgiler

    YanıtlaSil
  157. Prof Dr İbrahim Saraçoğlu aynı anda iki kürün uygulanmasını önermiyor.

    YanıtlaSil
  158. Hocam merhaba.Ben Azeriyim.4aydır evliyim.Bana polikistik over sendromu koyuldu.Şimdi sizin soğan kürünüzü duydum və 9gündür uyquluyorum.InşAllah sonucunu görürüm.Hamilə kalmağı çok istiyorum.Hocam bildirmişsiz ki soğan kürünü uyguladıkta akıntı olmalıdı 2. 3.gündə.Amma bende 9.cu gündeyim şuan hiç bir akıntım yok.Sebep ne ola bilir??

    YanıtlaSil
  159. soğan kürü vaginal akıntıyı gidermek için kullanıdığında kür uygulandığında akıntı çözülür, bu durum polikistik over için sözkonusu değil.

    YanıtlaSil
  160. Hocam çalıştığım için soğan kürünü sabah kahvaltıdan önce ve akşam yemeğinden önce uygulasam faydasında olumsuz etkisi olur mu? Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  161. Hocam benim adetim dört gün ama sonra 15 gün leke oluyo soğan kürünün faydası olur mu

    YanıtlaSil
  162. Hocam bende polikistik over var saclarim cok dokuluyor 8 aydir dokulme soz konusi sogan kurumu onerirsiniz

    YanıtlaSil
  163. Hocam bende çikolata kisti var. Ayrıca 9 aylık bebeğimi emziriyorum. Bu kürü uygularsam bebeğime zararı olumu?

    YanıtlaSil
  164. bence sen incir kürünü uygula hem bebeğinede süt olur ama onu araştır adete iyi geliyo mu diye

    YanıtlaSil
  165. ferhat tuzcu28 Mart 2015 12:45

    dermoid kist için soğan kürü fayda eder mi?

    YanıtlaSil
  166. HOCAM MERHABA BEN 21 YAŞINDAYIM ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİYİM GEÇEN SENE BARTOLİN APSESİ OLDUM VE BU 5. KEZ TEKRAR EDİYO 2 KEZ AMELİYAT OLDUM ARTIK CANIMDAN BEZDİM NOLURSUNUZ BUNA ÇÖZÜM OLUCAK BİŞEY SÖYLEYİN İNTİHAR EDİCEM BU ACIYA KATLANAMIYORUM

    YanıtlaSil
  167. bartolin-kisti-bartholin-absesi-ve-tedavisi konusunu okumak için bu yorumun başlığına tıklayın

    http://www.mucizeiksirler.com/bartolin-kisti-bartholin-absesi-ve-tedavisi.html

    YanıtlaSil
  168. Hocam bu kürü genç kızlarda kullanabilir mi?ben 17 yaşındayım adetimden 7 gün sonra kullanmaya başlayayım mı?

    YanıtlaSil
  169. Tabii kullanabilirsiniz. faydası olur zararı olmaz :)

    YanıtlaSil
  170. Hocam bende de çok sayıda rahim de minyon var sogan kuru iyi gelir mi

    YanıtlaSil
  171. ben 30 yaşındayım polikistik böbrek hastasıyım. diyalize girmeye başladım. antifosfat
    kullanıyorum .soğan kürü kullansam bir faydasını görürmüyüm. diyalizde kullanılırmı? antifosfatla etkileşim olurmu ? tesekkürler

    YanıtlaSil
  172. Merhaba ben 28 yasindayim fsh degerim yuksek ve amh dusuk fsh icin hayit tohumu ve testere disli aslan pencesi i onerdiler ama bende ilk gunden kahverwngi lekelenmeler basladi 1 hafta kullandim hala devam ediyo sizce ne anlama geliyo endiselenmeye basladim. Dr gitsemmi acaba? Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  173. FSH hormonu yüksekliğine karşı kür19 Ekim 2015 15:39

    FSH hormonu yüksekliğine karşı kür

    Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu FSH hormonu yüksekliğine karşı testere dişli aslanpençesi kürünü öneriyor.

    Hazırlanışı : 1 tutam (3-4 gram ) kurutulmuş testere dişli aslanpençesini kaynamakta olan bir su bardağı suyun içine atarak çok kısık ateşte 5 dakika daha kaynatın.Ardından soğumaya bırakın. Ilıyınca süzün.

    Uygulanışı: Bir ay süre ile her gün 2 kez ( sabah kahvaltıdan 2 saat sonra ve akşam yemeğinden 2 saat sonra ) için.

    Her defasında taze olarak hazırlanmalıdır. Bir ay uygulandıktan sonra 1 hafta ara verin. Bir hafta aradan sonra aynı şekilde 1 ay daha kürü uygulayın. ve kürü sonlandırın.

    YanıtlaSil
  174. Ben 3.5 senedir evliyim bi sene once dusuk oldu gecen ay tedavi gordum yumurta buyütme ignesi vurdurdum .12 tane yumurta buyudu fakat yumurtlama olmadi sogan kurune baslasam zarari olrmu

    YanıtlaSil
  175. Zararı olmaz, aksine faydasını görürsünüz Fatma hanım

    YanıtlaSil
  176. rabia sağdıç26 Kasım 2015 16:46

    Hocam merhaba ben 22 yaşındayım Diane 35 kullandım 6 ay boyunca şimdi dr yumurtaların çalışmıyor dedi çocuk istiyorum önce sogan kürünü sonra incir kürü denesem nsl sonuç alırım

    YanıtlaSil
  177. Birde şunu sorcam hocam benden 3 gun pembe akinti geldi suan kesildi sogan suyuna devam edecekmiyim

    YanıtlaSil
  178. Kürü tarif edildiği gibi uygulamaya devam edin Fatma hanım

    YanıtlaSil
  179. Slm hocam bugün kürü içtim ancak pembemsi akıntı tekrar geldi. Bunun sebebi nedir

    YanıtlaSil
  180. Fatma hanım yukardaki kür açıklamasının tamamını okursanız "Bu kürü uygulamaya başladığınızda 2. - 3. günden itibaren akıntılarınızın çözüldüğünü ve ne kadar fazlalaştığını hayretle göreceksiniz." yazdığını göreceksiniz.

    Sayın İbrahim saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait www.profsaracoglu.com sitesinden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  181. Sagolun korkmuştum bebegim olmayacak diye

    YanıtlaSil
  182. Iyi gunler hocam bende polikistik over kisti var kucuk kucuk ve adetim bazi aylar duzunsiz oluyor ve bazi aylar ilacla adet goruyorum. Ve 2 yillik evliyim cocuk sahibi olmak istiyorum ve kiloluyum . Kilolu olmama ragmen bu sogan kurunu uygulasam etkisini gorebilirmiyim . ( adetim bittikten 2 gun sonra baslayip 15 gun uyguladiktan sonra ne kadar sure ara verip tekrar baslamaliyim ) simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  183. Mucize iksirler19 Aralık 2015 20:03

    Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır.Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  184. soğan kürünü uygularken bebek olma ihtimalide var.Bir zararı olur mu sonuçta yumurtlama günlerine denk geliyor.yoksa soğan kürü uygularken korunmalımıyız

    YanıtlaSil
  185. Bende içmeye başladıktan 4-5 gün sonra göğüslerimde acayip bir şişkinlik ve hassasiyet oldu yürüyemiyorum bile neden olduğunu merak ediyorum bilgilendirirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  186. Hocam hayırlı geceler bende 5 cm overde kist var. Ve 6 cm çapında rahim de miyom var hep 3 cm. iyi geliyor yorumları var bana iyi gelir mi? 3 aydır ilac kullaniyorum ama en ufak bir küçülme olmadı 35 yaşındayım doktorum ameliyat diyo1 ama bekar oldugum icin doktor aneliyatra etmek istmiyor. beni bilgilendirir misiniz.buyuk ama kuculme olur mu yoksa tek çare ameliyat mı

    YanıtlaSil
  187. Hocam ben 7 martta düşük yaptım 15 martta kanamam kesilince 16 martta soğan kürüne başladım ve bugün tekrar adet sancılarım başladı kanamam da başladı acaba kürü bıraksam mı 5-6 gün sonra tekrar kanamanın başlaması normal mi

    YanıtlaSil
  188. Mrb ben yeni kurtaj oldum bebegim karnimda öldu. Acaba sogan kurune hemen baslamamda bi sakinca varmis henuz 4 gun oldu

    YanıtlaSil
  189. Mrb. Belirtmis oldugunuz sogan kuru uygulamasinin erken menopoz icin uygulanabilecegini okuyodum acaba bu uygulama ayni zamanda erken antropoz icin yararli olabilirmi yada erken antropoz icin farkli bir kur varmi?

    YanıtlaSil
  190. Mrb. Belirtmis oldugunuz sogan kuru uygulamasinin erken menopoz icin uygulanabilecegini okuyodum acaba bu uygulama ayni zamanda erken antropoz icin yararli olabilirmi yada erken antropoz icin farkli bir kur varmi?

    YanıtlaSil
  191. Merhaba hocam ben daha yeni aşılama yaptırdım sogan kürünü bu esnada kullansam zararı olur mu lütfen cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  192. Hocam Merhaba.Dermoid kist var sol yumurtalığımda hamile kalmak istiyorum. bir sakıncası olur mu, yapmam gereken önerebileceğiniz bişey var mıdır?

    YanıtlaSil
  193. Mrb hocam ben 21 yaşındayım 15 16 yaşında fln adet görmüştüm ilk ve ilk 3 ay Bazen de ara ara düzenli adet görüyordum ama bu çok kısa sürdü ve kendimi bildim bileli duzensizim günüm hiç yok 2 ay olmuyorum bi oluyorm snra yine bi kac ay olmuyorm en uzun 4ay olmamıştım şimdi yine 2 aydır olamıyorum bunun için doktora hiç gitmedim çünkü benim doktor fobim var ve aşırı korkuyorum aslında cesaretlendim gdicekdm şimdide kötü bişey var midir kist falan vs dye korku başladı sogan kurunu dün başladım içmeye 15 gun icdikden snra nekadar ara vermem gerekiyor lutfen yardımcı olun çok korkuyorum büyük sağlık sorunum olmasından en çok korkum da ilerde evlendigimde çocuğumun olmaması durumu beni çok korkutuyor lutfen yardımcı olun :"(

    YanıtlaSil
  194. Meraba bende de 5cm çapında bi oluşum saptandı ve dermoid kistten şüphelenildi. Soğan kürü uygulasam faydası olur mu benim için de?lütfen cevap verin..

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.