Site içi arama

Bunamaya karşı balık


Bunamaya karşı balık


Bilim adamları, balık tüketnin ileri yaşlarda bunamayı önleyebileceğini ortaya çıkardılar.


İngiltere’de Northumbria Üniversitesi’nde 18-35 arasındaki gençler üstünde yapılan araştırmada, balıkta bulunan omega-3 yağ asidinin beyne giden kan akışını hızlandırdığı, böylece beynin reaksiyon hızı da arttığından zihinsel yorgunluğun azaldığı tespit edildi.

Araştırmada ortaya çıkan bir diğer ilginç sonuç ise, omega-3 ya da balıkyağı haplarının aynı etkiyi göstermiyor olması.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazmadan daha önceki yorumları ve cevapları okumanızı tavsiye ederiz.

Aradığınız konuyu bulmak için sitemizdeki arama kutusunu kullanınız.