Ticker

6/recent/ticker-posts

ender saraç diyet - güzellik ve sağlık önerileri

Ender saraç diyet - güzellik ve sağlık önerileri

1990 Yılından itibaren Ayurveda çalışmalarında bulunan Ender SARAÇ Türkiye’nin ilk Doğal Tıp ve Estetik Merkezi olan HAY SAĞLIK Merkezini 1994′te kurdu.

Doğal ve Sağlıklı yaşamla ilgili Türkiye’nin ilk Türkçe kitabı olan ’Ayurveda’ kitabı en çok satan kitaplar arasına girdi.

Günümüzün sanat, politika ve iş dünyasından pek çok ünlü Dr. Ender Saraç yöntemleri ile zayıflamakta, koruyucu hekimlik almakta veya hastalıklarına çare bulmaktadırlar.

Ayurveda eğitimi ve Aile Hekimliği ihtisası olan Dr. Ender Saraç’ın ayrıca Sağlık Bakanlığından onaylı Akupunktur sertifikası da vardır.

Doğal ve Sağlıklı yaşamanın ve Doğal Tıp alanındaki özel çalışmaları ile birlikte Dr. Ender Saraç’ın ayrıca Ruhsal Gelişim Spirütüel Teknikler ve Pozitif Enerji Teknikler üzerine çalışmaları da toplumun yoğun ilgisini çekmektedir.

Cilt Bakımı ve güzellik formülleri

Sağlık önerileri

Zayıflama önerileri

Diyet önerileri

Doğal destek önerileri

Bitki çayı ve içecek önerileri

Göbek eriten diyet için tıklayın

Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. Hocam,

    Bir sorum vardi ben hollandada yasiyorum, 19 yasinda bir kizim. Duyduguma göre bitkisel cözümlerlen gögüsler büyüyomus dogrumu? Cünkü benim hic gögüslerim yok ve bundan cok rahatsizlik duyuyorum.. Bana yardimci olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  2. benim karın bölgemde fazlalık var. bide gaz şişkinliğ çok oluyor.

    YanıtlaSil
  3. merhaba Hocam kilo verirken aynı zamanda da göğüslerimizi küçültmeninde bir yolu yokmu?

    YanıtlaSil
  4. ADA-SU
    İYİ GÜNLER , BEN YÜKSEK TANSİYON HASTASIYIM VE 25 MG.LIK TENSİNOR İLACI KULLANMAKTAYIM 1967 DOĞUMLUYUM FORMULA 7 HAPINI KULLANMAMDA HERHANGİ BİR SAKINCA OLURMU BU KONUDA BİLGİLENDİRİSENİZ SEVİNİRİM SAYGILAR,

    YanıtlaSil
  5. büyük göğüsleri küçültmek için formül istiyorum lütfen..

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben tuğçe 16 yaşındayım. basenlerimdeki yağlardan kurtulmak için ne yapmalıyım tabiki göbeğimdede biraz kilo war bunları vermek için ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba benim kronik kabızlık şikayetim var ilaç tedavisi görüyorum lifli gıdalar tüketmem gerekiyormuş bunu nasıl ve de hangi gıdalarda yapabilirim.Yardımcı olursanız sevinirim çünkü ameliyat olmak istemiyorum kolonum uzun çıktı ve de baloncuklar oluşmuş.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. hocam, ben 17 yaşında bir genç kızım boyum 170 ve kilom 78 ne kadar diyet yapsamda kilo veremiyorum.sabahları 1 dilim ekmekle normal kahvaltımı edip(çok aşırıya kaçmadan salatalı dometes ,tarzı)öglenlerı ekmeksiz 1yemk kaşıgı kadar sebze yemegi yiyorum aksamları ise hiç yemek yemiyorum onun yerine meyve yiyiyorum ama bir türlü kilo veremiyorum çewremdeki arkadaşalrımn bana karsı tavrından çok ratsız oluyorum ve çok üzülüyorum bunun için nasıl zayıflayabilirim önerilerinizi bekliyorum lütfen yardımcı olun şimdiden çokk tesekkür ederimmmm...

    YanıtlaSil
  9. merhaba. ben bitkisel yaglarla bronzlaşmak için araştırma yapıyordum .fakat birden cok bitkisel bronzlaşma tarifleri var .aklım karıştı.bu tariflerden anladıgım kadarıyla havuç yagı kakao yagı susam yagı ve zeytinyagı önemli bunları birebir karıştırsam iyi sonuç alırmıyım.

    YanıtlaSil
  10. dogumdan sonra kilo veremedim göbek kaldı ne yapsam veremiyorum nasıl kilo verebeilirim göbegi eritmem için bana ne önerirsiniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. merhabalar, geçenlerde sandaloz sakızı ile zayıflama ilgili birşeyler duydum ve gidip aldım,kullanmaya başladım ancak bu sakızın kullanımı sonrası gün içinde süt tüketildiğinde kilo yaptığı ile ilgili forumlar okudum ve aktarların bu konuda uyardığını duydum. Böyle bir şey var mı acaba?? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. çok merak ediyorum bu biber hapı nedir işe yararmı sakıncalımı benim bir arkadaşım 5 kilo verdi 10 günde ama ben tereddütteyim

    YanıtlaSil
  13. lütfen bilen uzman birii bana cvp yazsın kilo verirrkenn yırtılmaya nasıl engel olabilirimm ne yapayım ne tarz bir krem süreyim lütfen cvpp yazınnnnn ama uzman biriii göğüslerimde dahil heryerimm çatlak ve yırtık doluu psikolojim altüst olduu zayıfladım belki ama mutlu değilimm herhangi bir kür falan yokmuu şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  14. merhaba bn 16 yaşında bir kızım bitkisel kürlerle göğüsler büyüye bilirmi acaba buna ihtiyacım war...?

    YanıtlaSil
  15. ender bey ben 28 yaşında 1,60 boyun dayım 45kiloyum kilo almak istiyorum ne önerirsiniz tesşekürler

    YanıtlaSil
  16. slm ben 32 yaşında 120 kilolu bir bayanım ve kendimden nefret ediyorum kızm da benim gibi kilolu 13 yaşında 80 kilo bize uygun diyet önerirmisiniz.lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  17. salam ben kilolu diyilim ama gobeyim cok buyuk.gobeyimin nasil zayiflatiyim.tsk-ler

    YanıtlaSil
  18. Bu yazının başlığına tıklayarak Göbek eriten diyeti okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. merhaba ender bey ben okurlarınızdan biriyim. gazetedeki verdiğiniz diyeti 1 aylık uzatmanızı istiyorum. Benim şuanki kilom 65 hep 60 la 65 arası sık sık kilo alıp veriyorum. bana yardım etmenizi istiyorum. cevabınızı posta gazetesinde okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  20. Meraba ender bey ben 18 yaşındayım kilo ve boyumdan memnunum ama bacaklarım anormal derecede kalın çok şekilsiz görünüyor vücudum özellikle aşağı taraflar çok kalın çevremdekilerin tepkisi beni üzüyor lütfen bunun için bir öneriniz varsa benimle paylaşın.şimdiden çok teşekkür eder.

    YanıtlaSil
  21. mrb hocam ben 26 yaşında bir bayanım sezeryanla birdogum yaptım ve dogumdan sonra göbeğim kaldı bir türlü göbeğim gitmiyor ve göbeğimin çıkmasından dolayı psikolojim bozuluyor lütfen bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
  22. Etkisi açısından en ideal zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra uygulanmalıdır.

    Soğan kürünün adet döneminde uygulamasının her hangi bir sakıncası bulunmamaktadır.

    YanıtlaSil
  23. slm ben 5 ay once sezeryan doğum yaptı ve gobegım kaldı nasıl bır uygulama onerırsınız cok açıl

    YanıtlaSil
  24. Sağ sütunda bulunan Göbek eriten diyeti uygulayabilirsiniz.

    http://mucizeiksirler.blogspot.com/2008/05/ender-sara-gbek-eriten-diyet.html

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.