Ticker

6/recent/ticker-posts

Düz bir karın için egzersiz hareketleri

Düz bir karın için egzersizler

Bedeninizi saran giysinizin altından göbeğiniz katkat çıkıyor mu? Bu görüntüden kurtulmak için sürekli diyet mi yapıyorsunuz?

Unutmayın uzmanlar göbek yağlarından kurtulmak için sadece diyet yetmez bunu aynı zamanda egzersizlerle de desteklemelisiniz.

Buradaki egzersizler, karın bölgenizde bulunan farklı kaslarınızı çalıştırmaya yönelik egzersizlerdir. Buradaki hareketleri, haftada 4 kere, 15 tekrarı içeren 2'şer set halinde yapmalısınız.

Bu egzersizleri zorlaştırmak ve daha etkili bir sonuç elde etmek için; her hafta ekstra bir set daha ekleyin ya da 1. , 2. ve 4. hareketleri bir ağırlıkla yapın.

Bununla birlikte eğer beslenmenize de dikkat eder ve haftada 3 kez, en az 30 'ar dakikalık kardiyo programlarına da katılırsanız, 1 veya 1,5 ayda sonuç almaya başlayacaksınız.



1a. Karnınızın üst ve alt kısımlarını hizaya sokmak için, sırt üstü uzanın.

Kol ve bacaklarınızı resimde gördüğünüz şekilde yukarı kaldırın.





1b. Karnınızı gerin ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırın. Sağa doğru bükülerek, ellerinizi sağ baldır veya ayak bileğinizin dış kısmına dokundurmaya çalışın.

Başlangıçtaki pozisyonunuza dönün ve tekrar edin, ancak hareketi, bu defa sola doğru dönerek yapın.




2a. Karnınızın üst ve alt kısımlarını şekillendirmek için, sırt üstü uzanın. Bacaklarınızı dizlerinizden kırın ve ayaklarınızı yere düz olarak basın. Bir top veya plastik bir tabağı, sanki araba direksiyonu tutuyormuş gibi tutun.



2b. Kollarınızı gerin, karın kaslarınızı sıkın ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırarak, belden yukarınızı sağa doğru çevirin. Böylece, elinizdeki tabak ya da top, sağ üst bacağınızın dış yüzüne dönük olacak. Başlangıçtaki pozisyonunuza dönün ve hareketi tekrarlayın, ancak hareketi, bu defa sola doğru dönerek yapın.



3a. Karnınızın alt kısmını şekillendirmek için, sırt üstü, bir kanepenin yaklaşık 115-16 cm önüne uzanın. Bacaklarınızı yukarı doğru kaldırın ,bu sırada parmak uçlarınız tavanı göstersin. Kollarınızı dirseklerinizden kırarak, kanepeyi alt kısmından kavrayarak destek alın.







3b. Karnınızı sıkın ve poponuzu yerden birkaç santim kaldırarak, ayak parmaklarınızı yavaşça tavana doğru uzatın. Bunu yaparken, dirsekleriniz de hafifçe tavana doğru kalkabilir. Bir süre bu pozisyonda bekleyin. Daha sonra poponuz yere değinceye kadar alçalın ve hareketi tekrar edin.




4a. Karnınızın üst kısmını forma sokmak için, sırt üstü uzanın. Bacaklarınız dizinizden 90 derecelik bir açıyla kırık olsun. Topuklarınızı, bir sandalyenin minder kısmına koyun ve kollarınızı başınızın üstüne doğru uzatın. Bunu yaparken, bir eliniz diğerinin üzerinde dursun.


4b. Kollarınızı kulak hizasında düz bir şekilde tutarak, karın kaslarınızı sıkın ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırarak bir süre bu pozisyonda bekleyin. Başlangıçtaki pozisyonunuza dönün ve hareketi tekrar edin.

Ender Saraç Göbek eriten diyet için tıklayın

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. TeşekkürLER enDER SARAÇ İyiKi varsın egzerszlerini deniycem umarım başarıLı oLurum....

    YanıtlaSil
  2. emin olun düzenLi yaptıqınız sürece yararını qörüceksiniz..bizzat o yararı qördüm ;):)

    YanıtlaSil
  3. daha bugün basladım insallah faydasını görcem

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bizde yarın başlıcaz bugün listeyi aldık inş bizde başarılı ve istediğimiz vucut hatlarına kavuşuruz teşekkürler ENDER SARAÇ : )

    YanıtlaSil
  5. aslın da kızlar her şey bizim elimizde ender beyin de dediği gibi düzenli spor ben 85 kilo da idim şuan 75 kiloyum yemeğimden kısmadım sadece unlu mamülleri kestim çünkü yemek yemek beni mutlu ediyor ve beni mutlu eden birşeyden vaz geçmek gibi bir niyetim yok sadece düzenli spor yapın ve unu kesin saçmaladım mı bilmiyorum ama öyle

    YanıtlaSil
  6. sizler teşkürederiz bizleri bilgilendirdiyiniz için

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN 26 YAŞINDAYIM VE BİRÇOK KEZ REJİM YAPTIM ZAYIFLADIM AMA TEKRAR VERDİĞİM KİLOLARI ALDIM ENSON YAPMIŞ OLDUĞUM REJİM ÇORBA VE SEBZE TÜKETEREK AYRICA UZUN MESAFE YÜRÜYÜŞLE VEREBİLMİŞTİM.AMA ÇALIŞAN Bİ BAYANIM GÜNÜMÜN TAMAMI BİLGİSAYAR BAŞINDA GEÇİYOR VE ÇOK FAZLA YİCEK KONUSUNDA ALTERNATİFİM YOK.BOY:1,63 KİLO 70 ENBÜYÜK PROBLEMİM MİDE BÖLGESİ NE YAPABİLİRİM BANA LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ.

    YanıtlaSil
  8. ben 23 taşındayım doğum yaptım82 kiloydun şu anda 68 kiloyum ender saracın beş çarpı beş çayı çok işime yaradı halada içiyorum boyum 1.65 diyette yaptım çaya devam ama ne kadar uzun süre içicem onu bilmiyrum lütfen beni aydınlatırmısınız

    YanıtlaSil
  9. TEŞEKKÜRLER ENDER BEY

    YanıtlaSil
  10. ben denedim işe yarıyor her gün bıkmadan yapın arkadaşlar.kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  11. ben 101 kiloyum çok diyet yaptım zayıflayıp tekrar fazlasıylan kilo aldım. kilolarımdan kurtulmak için ne yapmalıyım beni bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. hocam önerilen egzersizleri (düz karın ,göbek eriten vs)regl döneminde uygulamamızda bir sakınca var mı yoksa o dönemlerde ara vermemiz mi gerekiyor?

    YanıtlaSil
  13. Eğr bir sağlık probleminiz yoksa Egzersizleri regl döneminde uygulamakta bir sakınca olmaz

    YanıtlaSil
  14. çok mersi ya adriyana lima gibiyim artık çok sağol ya fıstık gibiyim yani bitek varmısın yokmusuna çıkmam kaldı

    YanıtlaSil
  15. ben 1-2 aydır lahana kürünü uyguluyorum.yvaş kilo vermem gerektiğini düşünüyorum.5 gün içip 3 gün ara vererek 3-4 kilo kadar verdim.yaşım 40,boyum 1.60,kilom 58.3 kilo fazlam var.bu bel ve karın bölgemde.onu da sizin verdiğiniz egzersizlerle verebileceğimi düşünüyorum.sonucu 2 hafta sonra paylaşırım.inşallah güzel şeyler yazarım.tşklr...

    YanıtlaSil
  16. hanımlar bu egzersizlerle başarılı olursunuz sadece inanın

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar kilo vermek istiyosanız aldığınız kalori harcadığınız kaloriden az olmalıdır.yani koşu bisiklet yüzme gibi sporlar yapın bu hareketler sadece midenizin altındaki kasları çalıştırır ama yağdan görmezsiniz.bu nedenle iyi bir diyet ve kardiyo.herkeze çalışmalarında başarılar...

    YanıtlaSil
  18. mrb hoca yaz aylarına özel diyet reçetelerini ara ara gazetelerden takip ediyordum uygulamaya basladıgım an bozuyordum 3 gun once beynimle uzlaşıp karar verdim..ve ben 18 yasimda boy163 olan genç bir kızım kilom ise 70 benım biran once kılo vermem lazım özelliklede göbek bölgesini eritmem lazım inşllh sizin verdiğiniz dieti uygulayacagım eger kı uyupta dogru bir sonuc alırsam sizlerle paylaşacagım.. hayırlı günler..

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar bn 14 kilo verdim 6 ay gibi bir sürede yapmanız gereken unlu şeyleri ve talı türlerini kesmek onun haricinde herşey yemeniz ayrıca bitti çaylarıda çok etkili oluyo özellikle yeşil çay işin yağların yakımını kolaylaştırıyo çünkü

    YanıtlaSil
  20. yardımcı olursanız sevinirim.göbek eritme hareketlerini yap
    madan önce ısınma hareketlerini yapacaz mı

    YanıtlaSil
  21. ısınmış bir vücutla yapılan egzersizler daha etkili olurlar.

    hareketlerden önce 15-20 dakikalık tempolu bir yürüyüş veya ısınma hareketleri yapmak maksimum sonuç almanıza yardımcı olacaktır.

    YanıtlaSil
  22. inşallah zayıflarım denemekte fayda var omarı başarırım göbegim cok cıkmış tşk ederim böyle bir site için kendinize iyi bakın yorum yapan arkadaşlar içinde tşk ederim

    YanıtlaSil
  23. yha ben bugün aldım denemek istiyorum yorumlardan da işe yarayacağına eminim teşekkürler ender saraç :) :)

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.