Ticker

6/recent/ticker-posts

Huzursuz bacak sendromu için kesin çözüm - İbrahim Saraçoğlu

Huzursuz bacak sendromu için kesin çözüm

İbrahim Saraçoğlu Zahide ile Yetiş Hayata programında Huzursuz bacak sendromu için için bitkisel kür tarifini verdi.


İbrahim Saraçoğlu Huzursuz bacak sendromu için 15 gün süre ile Her gün sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez  sabah-akşam 1 çay kaşığı siyah hardal tohumunu çiğnemeden 1 kaç yudum su ile yutulup ardından yarım dilim ekmek   tüketilmesini önerdi.

Bu kürü 2 hafta uyguladıktan sonra 2 hafta günde bir kez 1 çay kaşığı siyah hardal tohumu tüketilerek uygulamaya devam edilebilir. 

Toplam 1 ay uygulanacak. 

Uyarı: Etkisini artırmak için daha fazla hardal tohumu tüketmek sakıncalıdır. 

Prof Dr İbrahim Saraçoğlu

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. İki ayrı kişide üç ayrı aktardan alınan ürünü belirtilen şekilde kullandık. En ufak bir etki bile göremedik. Şifa bulan varsa.yazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hastalığı ben de yıllardır çekiyorum eşimin bir rahatsızlığı için hardal yağ v çörek otu yağı almıştık ikisini de her akşam 1tatlıkaşığı içmeye başladık 3.gün hafifledi yaklaşık 10gündür devam ediyorum hamdolsun artık hissetmiyorum sifayı veren Rabbim tavsiye ederim deneyin

      Sil
  2. Magnezyum birebir huzursuz bacak sendromuna..gunde 400 mg kullanilmasi gerekiyor

    YanıtlaSil
  3. Ben kullandım birkaç yıl önce geçmişti bu aralar yine başladı yine alıp kullanacam. Hoca tohumu alırken bir iki tanesini disinizle kırın tadı acı ise alın taZedir diye uyarmıştı

    YanıtlaSil
  4. Yataginizin carsafinin altına, ayağınıza denk gelen yere kuru sabun koyun işe yarıyor

    YanıtlaSil
  5. Allah yardım etsin öyle kötü bir rahatsızlık ki 6 yıldır ilaç kullanıyorum. Denemediğim birşey kalmadı sadece ilaçla durabiliyorum. Arkadaşlar nöroloji Dr gidin ve kan değerlerinize batırın.

    YanıtlaSil
  6. Bende de 5 yıldan beri var...her akşam yatmadan bacaklarımı soğuk su ile ıslatıp çıkıyorum...çok iyi geliyor..ancal bu şekilde rahat uyuyorum...

    YanıtlaSil
  7. Berbat bir hastalık.23 senedir çekiyorum .tedavileri yeni yeni bulunuyor. Hardal tohumu ve magnezyumun faydasını gördüm. Ama kullanmayı biraz ihmal etsem yine başlıyor.çeken bilir.geceleri uykusuz gündüzleri yorgunum...

    YanıtlaSil
  8. Bende yıllardır çekiyorum maalesef hardal tohumu bende işe yaramıştı kullandığım zamanlarda rahattım ama araya hamilelik girdi ve şimdi de emzirme var diye içermiyorum emzirirken de kullanılabilir mi acaba bilen varsa yazsın lütfen çok kötü durumdayim çünkü

    YanıtlaSil
  9. Hamilelikte ve emzirme döneminde kür kullanımı tavsiye edilmiyor. Herhangi bir kür uygulamadan önce doktorunuza danışmanızı tavsiye ediyoruz.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.