Ticker

6/recent/ticker-posts

Ergenlik sivilceleri için çözüm önerileri

Ergenlik sivilceleri için çözüm önerileri :

  • Bir su bardağı suya, 10 gram taze ya da kuru ceviz yaprağı konularak 10 dakika kaynatılır,elde edilen su ile sivilcelerin üstüne kompres yapılır.

  • Taze sinirotu yaprakları ezilerek, lapa haline getirilip sivilcelerin üstüne konur.

  • Sabun otu kökü kaynatıldıktan sonra elde edilen suyla cilt temizlenir.

  • Marul sıkılarak, suyu ile sivilceler üstüne kompres yapılır.

  • 3 su bardağı suyun içine, 20 gram marul doğranıp 2 saat kaynatıldıktan sonra, elde edilen su ile sivilcelere kompres yapılır.

  • Civanperçemi otu 5 dakika kaynatıldıktan sonra 15 dakika bekletilir, elde edilen su ile günde bir kaç kez sivilceler üstüne kompres yapılır.

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. sıkıldım sivilcelerle yaşamaktan her şeyi denedim yine düzelmiyo yüzüm

    YanıtlaSil
  2. 3 yıldan beri sivilcelerim var artık dayanamaz hale geldim insanlar konuşurken gözüme değil sivilceme bakıyorlar yağlı cilde bir cözüm lütfen

    YanıtlaSil
  3. meraba halime ya kardeş bende aynı dertten muzdaribim neyaptıysam sivilceden kurtulamadım o kekik cayi gerçekten ise yarıyosa nasıl ve ne sıklıkta kullandın beni bi aydınlatıver

    YanıtlaSil
  4. ben bu doktoru tv de seyrettiğimde orda sivilceler için bir öneride bulunuyordu.Bende herkes gibi dikkatlice dinledim orda şu öneride bulunuyordu:1 kavanoza 1 adet soğan ve o sağan metal yardımı kullanılmadan el ile kırılacak ve su dolu kavanoza bırakılacaktı ve ben bunu 4 gün kullandım ve şuan yüzüm eskisine göre sivilcelerim hayli azaldı ve bunu 10 gün kullanmak gerekiyormuş o soğanı ve suyu sürekli değiştirmek şartı ile SAĞOL MARANKİ

    YanıtlaSil
  5. o soğan gerçekten işe yarıyor ben de kullanıyorum ve fark var hepinize tavsiye ediyorum. tabi syun ılık olmasını da unutmayın.

    YanıtlaSil
  6. o kürü bende yaptım.bence de çok işe yarıyor.şimdi de izlerinin yok olması için bir iksir arıyorum.

    YanıtlaSil
  7. bu soqanı kavonaza atıyoruz ya kavonuzun içindeki suyumu cilde uyquluyorus cvp verirsenis seviniRim...

    YanıtlaSil
  8. ben 18 yaşında bir genç kızım ve lavanta kürünü kullanmaya başladım inş iyi olur tavsiyeleriniz için teşekürler

    YanıtlaSil
  9. selam hocam ben ebrar 18 yaşındayım ve cildimde haddinden fazla sorun var ve ben artık gerçekten bişey kullanmak iştemiyorum ama lavanta kürünü deniyorum eğer o da olmazsa artık çare yok herhalde tüm bilgileriniz için teşekür ederim

    YanıtlaSil
  10. Yaw biri sölesin şu soğanın nasıl kullanıldığını saraçoğlunda sürülüyo yazmışlar kafam karıstı birisi sölesin içiliyomu sürülüyomu???

    YanıtlaSil
  11. ben merve ya bende güzelliğime düşkün bir kızım aynı zamamda arkadaşlarım çok güzl olduğumu söyler ama bir türlü bu sivilcelerden kurtulamıyorum bu formülü denicem inşallah geçer

    YanıtlaSil
  12. sağolun hocam ben13 yaşındayım sivilcelerimin ğeçmesi için bütün bitkisel yollarla s,vilcelerim geçiyor

    YanıtlaSil
  13. selam ben derya 18 yasımdaym heryere basvurdum ama sivilcelerim gitmiyorr....bitkisel kremde kullanıyorum işe yaramıyor sogan suyunu deniyecegim inşallah faydası olur.. saygılarr..

    YanıtlaSil
  14. hocam allah sizden razı olsun her gün bir sivilce patlatmaktan kurtuldum

    YanıtlaSil
  15. hocam sizi her zaman takip ediyorum.ergenlik sivilcelerimi sizin önerileriniz sayesinde yok ediyorum

    YanıtlaSil
  16. mrb bende sivincelimden muzderibim ne yaptysam olmadı ama sapun çok ii geldigini söylemk istiyorum arkadaslar kesnlikle sivincelerini kurutuyor bakın bana gercekten tesekkir ediceks,n bu bir ahrika sakın denememezlik yapmayın.buarda banada su lavanta kürünün nasıl oldugunu anlatırsdanız sevnirim

    YanıtlaSil
  17. arkadslar sivilceler için yüzünüzde sabun kullanmayın sivilcelerm gitsn derken cildinizden olursunuz :) kurutuyo cünkü...yüzünüzü sık sık gülsuyuyla pamkla silin cok güzel yapıyor... sivilceler içinde elmayı rendeleyn yüzünüze maske yapın yarm saat kadar bekletin ...:)

    YanıtlaSil
  18. ya arkadaşlar bu marulun suyunu nasıl sıkıyosunuz ben sıkıyorum skıyorum çıkmıyo

    YanıtlaSil
  19. ben ablamla yapıyorum benim yüzümde çil var inş. geçer akneler için de bi sitede okumuştum bir çaybardağından az bi elma sirkesine su katıp yüzünü siliyomuşsun sonrada yıkıyomuşsun ben çillerimin geçmesi için deniyorum şimdilik pastörize süt kullanıyorum ama cumartesi günü sütçüden çiğ süt alcam inş. siyah noktalar için ne yapılıyor sölerseniz sevinirim ablamda da çok sivilce var soğan kürünü önerdim hafta sonu ikimizde denicez

    YanıtlaSil
  20. sivilcelerin bıktım ve dışarı çıkmaktan herkesin bana bakmasından utanıyorum 5 6tane sivilcem olsada marelim sıfırlarda hemen yok olabilecek bi kür yok mu ya lütfen

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.