Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu aşırı tüylenme sorunu için nane kürü

Aşırı tüylenme sorunu için nane kürü :
 
Aşırı tüylenme sorunu için; 1 yemek kaşığı taze naneyi ince ince kıydıktan sonra ağzınızda çiğneyip üstüne iki-üç yudum su içerek yutun.

Bu uygulamayı 15 gün boyunca hergün günde 1 kere olmak üzere yapın. 15 gün  uyguladıktan sonra bir kaç gün uygulamaya ara verin.

Ardından 15 gün süre ile uygulamayı tekrar edin. bu kür sizin hormonlarınızın normal seviyesine gelmesine yardımcı olacaktır. 

Bu kürden sonuç alamazsanız aslanpençesi kürünü deneyin.


 

Yorum Gönder

52 Yorumlar

  1. mrh nanenin asiri tüylenmeyi azaltigini söylüyorsunuz cok güzel ama bu arada tüylenmeyi tüketecegiz derken saclarimiz kaslarimizda dökülürmü acaba aciklamaniz icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  2. Kadınlarda aşırı tüylenme genellikle hormon bozukluğundan kaynaklı olmaktadır.

    Burada verilen kürler hormonları normal seviyelerine getirip tüylenmeyi önlemektedir

    YanıtlaSil
  3. ya bende sey diyecektım bu bahsettıgınız kuru erkeklerde kullanabılır mı? bana donersenız sevınırım....

    YanıtlaSil
  4. bendede aşırı tüylenme var denicem inşlh işe yarar deneyenler varsa haber versin

    YanıtlaSil
  5. bn 16 yaşındayım ve her yerimde tüyler var ince va kökleri zayıf.bn almak istiyorum fakat daha çoğalır diyolar o kürü uygulamama gerek var mı şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. ben 12 haftalik hamileyim. bu kuru uygulayabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  7. ya arkadaslar 2008 de kullanacam diyen arkadáslar var bi sonuc aldiysaniz ltf cvb verin ben bugun basladim tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. ben denedim gerçekten işe yarıyor...teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  9. yaa arkadaşlar peki bunu uygulayınca tüyler dökülüyor mu çıkmıyo mu anlamadım ben ? uygulayan arkadaşlar ltfn cvp yazabilirler mi????

    YanıtlaSil
  10. tüyler dökülmüyor.epilasyondan sonra bir dahaki çıkışı seyreliyor.ben fsh hormonun yüksekliği için kullanıyorum.şu anda2. ayındayım ,bunun için kullanırken tüyleriminde azaldığını fark ettim,şaşırdım.umarım fsh ,ım dada işe yarar.

    YanıtlaSil
  11. Bİr cok kadında oldugu gibi bende de tüylenme var bu beni fazlasıyla rahatsız ediyooo ....
    aslenpencesini burdaki aktarlarda bulamadım ve nane kürünü uygulamak istiyorum kuru naneyi cay yaparak içsem bi faydasını göre bilirmiyim lütfennn cvb bekliyorum

    YanıtlaSil
  12. kuru nane kür için kullanılmaz. taze nane kullanılmalı.

    YanıtlaSil
  13. merhabalar,sevgili saraçoğlunun bu kürünü kullanmayı düşünüyorum çünki içerisideki etken maddeleri araştırdım cidden hormonları bu denli düzenleyebilen ender bitkilerdendir nane,pazarda markette bol bol bulabilirsiniz naneyi.
    tüylenme sorununa şöyle bi katkısı olabilir bu kürün,var olan tüyleri dökmez,tüylenme artışını engeller ve kıl çapında incelme görülebilir ancak.
    istenmeyen kıllardan tamamen kurtulmak için ben EPİLİXİR kullanıyorum,yeni çıktı ,inanılmaz bi ürün bu kadar kısa sürede derdime derman olabilecek bi ürün olduğuna hala inanamıyorum,bi araştırın isterseniz....

    YanıtlaSil
  14. ya benim vücudumda genel olarak zayıf köklü tüyler var ve alamıyorum bel ve sırt bölgeleri nasıl alınabilir ki daha da çoğalır deniyor bu kür azaltır mı almama gerek kalmadan? lütfen yardmcı olun.

    YanıtlaSil
  15. son bir sorum daha olacak.başınızı ağrıttım.kusura bakmayın.

    bir yerde soğan kürünü yemekten 10 dakika önce içilmesi gerektiğini yazmışlar.acaba doğrumu?
    ben öyle yapıyorum o yüzden sordum.

    YanıtlaSil
  16. merabalar. ben tüylerimden kurtulmak istiyorum. bu nane kürünü kullanın demişiniz ama saçlarda kaşlarda fln dökülme olurmu ??
    cevaplarınız için şimdiden teşkkler.

    YanıtlaSil
  17. nane kürü hormon bozukluğu sonucunda meydana gelen tüylenmelerde etkilidir. saç ve kirpiklerde dökülme yapmaz

    YanıtlaSil
  18. Kadınlarda Aşırı tüylenme hormon bozukluğundan kaynaklanmaktadır. Bu kürün amacı hormonları normal seviyeye getirmektir. Hormonların düzenli çalışmaya başlamasından sonra lazer epilasyon yaptırmak kesin çözüm olmaktadır.

    Hormonlar dengelenmeden lazer epilasyon yapıldığında tekrar tüylenme olacaktır.

    YanıtlaSil
  19. merhabalar bendede aşırı tüylenme var ve sorundan bıktım doktora gittim doğum kontrol hapı verdiler onlar dahada çoğalttı şimdi bu kürü uygulamayı düşünüyorum uygulayan memnunmu yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  20. ben bu küre 2 hafta önce başladım bugün 15. gün ve kıllarda incelme var. 2 haftadır yüzümü almıyorum çıkmasını da geçiktiriyor.

    YanıtlaSil
  21. epilixir işe yarıyor mu gerçekten

    YanıtlaSil
  22. Yuzdekı tuylerı almak ınsanı bıktırıyor. Ve ben bu kure basladım. Fakat amacını hala anlamadım. Tuylerı dokmuyor hormon dengelıyor tamamda, epılasyon sonrası kılların ıncelmesını saglıyor demıs bazıları, kılların HIC cıkmaması ıcın bır cozum yok mu ya lazer epılasyonada guvenemıyorum

    YanıtlaSil
  23. bende dün başladım inşallah faydasını gürürüm sonucu sizlerle paylaşırım

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, su an olan tügler bu kürden sonra görünmiçek mi?

    YanıtlaSil
  25. Naneyi dalindan koparip sonra dilip çineyip su içiyoruz değil mi (kurutulmus nane olmaz degilmi)

    YanıtlaSil
  26. Yazıda taze nane olarak belirtilmiş zaten. Kuru nane etkili olmaz

    YanıtlaSil
  27. kızlarda mı daha çok etkili oluo erkeklerdemi çünkü erkeklerin kılları daha koyu olduğu için

    YanıtlaSil
  28. Kadınlarda daha etkili

    YanıtlaSil
  29. 15 yaşındaki birinde etkili olurmu ?

    YanıtlaSil
  30. 15 yaşında da etkili olur. Aşırı yüylenme hormon bozukluğundan kaynaklanmaktadır. Nane kürü hormon dengesini sağlamaktadır.

    YanıtlaSil
  31. aç karnınamı tok karnınamı sabah öğle yada akşam hangi zamanda içecez

    YanıtlaSil
  32. kullanmaya bugün başladımda tüylerde azalma yada bidaha çıkmama olurmu ve yüzde etkisi varmıdır

    YanıtlaSil
  33. naneyi kıydıktan sonra 1 yemek kaşığını dolduruoz demi ? ? ?? ?? ??

    YanıtlaSil
  34. Evet 1 yemek kaşığı ince kıyılmış taze nane yaprağını kullanacaksınız

    YanıtlaSil
  35. Bicak sebze ve bitkileri dograrken ince ince kiyildigi zaman ozelligini kaybettigi soyleniyor biz ince ince kiymadan yapraklari kopararak yesek daha etkili olurmu

    YanıtlaSil
  36. Tabii olur. amaç taze nane yaprağını çiğneyip tüketmek

    YanıtlaSil
  37. Bu kürü uyguladigimiz zaman tuyler dokuluyo mu yoksa cikmiyo mu

    YanıtlaSil
  38. 17 yaşındayım ve vücudumun her noktasında sırtımda göbeğimde falan var yüzümdede var ayrıca ben bu kürü kullandıktan sonra epilasyon mu yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  39. ben 15 yaşındayım kıllarım artmaya başladı bu kürü kullanırsam artması azalırmı ?

    YanıtlaSil
  40. peki bu kuru günde kaç kez AC ve ya tok Karenina mi uygulamaliyiz fayda sini gören arkadaşlar cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  41. bende yiyorum ilk yediğimde 2 gün sonra adet oldum sende yeni başlıyosan aç ye adet görürsende yemeye devam et

    YanıtlaSil
  42. kullananlar yorumlarınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  43. kullandım azalma olmadı ama artışı azalırmı bilmiom (15 yaşındayım )

    YanıtlaSil
  44. bence hala devam et bakalım ama çıktıkça almayı ihmal etme aldıktan sonrada bir kaç dakika bekle limon tuz karışımını kullan derim yakar biraz yakmasıda iyi zaten hep öyle dur derim kuruyunca bir daha sür bir saat aralılarla

    YanıtlaSil
  45. uzun süredir kullanan var mı

    YanıtlaSil
  46. Erkeklerde işe yarıyor mu bu kür

    YanıtlaSil
  47. Zeynep Çelik17 Nisan 2015 18:43

    Benim hormon bozukluğum yok ama Tüylenme sorunum var bu kür ise yarar mı bu durumda bide aldırmak mi gerekiyo tüyleri illa

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlar taze naneyi direk olarak yiyoruz faydası kesinlikle var 20 yaşındayım ve 16 yaşından beri adet goruyorum fakaat hiçbir zaman duzenli olmadı yazın bu uygulamayı yaptım ve aşırı tuylenme vardı ve bacaklarimda dökülme oldu yuzumdeki tüyleri almiyordum onlarda incelme farkettim ek olarak bunun sebebi bu uygulamadan sonra düzenli adet girmeye başladım ilk defa üst uste 3 ay düzene girdi şu an 3. Ayimdayim annenin etkisi hala devam etmekte hormonları duzenliyor ve düzene girdikçe tüyler azalıyor normale dönüyor ben taze naneyi kendi bahcemizden toplayarak yedim pazardan marketten de temin edebilirsiniz

    1 ay boyunca uyguladim her sabah ve akşam yemeginden (saat 4-5 gibi akşam yemeği saatim) AC karnına yemekten 10 dakika önce yedim 3-4 gram kadar oda avucunuzun ici kadar oluyor dilmenize vs. Gerek yok direk sapidan yaprakları tek tek kopararak yiyebilirsiniz gıdalara olabildiğince metal degdirmemeye dikkat ediniz vitaminini kırıyor onun için kesmeyin dilmeyin direk yaprakları kopararak yemenizi tavsiye ederim umarım yardımcı olabilmisimdir

    YanıtlaSil
  49. nane çayı da işe yarıyor mu hangisi daha çok etkili lütfen yorum

    YanıtlaSil
  50. naneyi dilimleyerek veya dilimlemeyerek yersek fark ne olur

    YanıtlaSil
  51. İyice çiğnedikten sonra fark etmez

    YanıtlaSil
  52. Nane kürü düzenli kullanılırsa gayet etkili. Denedim tüyler incelip dökülüyor üç ay kadar kullandım sabah işe giderken aç karnına.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.