Ticker

6/recent/ticker-posts

ibrahim saraçoğlu reflü ve mide yanması için süt kürü


reflü ve mide yanması için süt kürü

İbrahim saraçoğlu Reflü ve mide yanması sorunlarında basit ve herkesin kolayca yapabileceği bir kür açıkladı.

Buna göre;
mide yanması başladığında 2 yudum soğuk süt için , yanma tekrar başladığında yine iki yudum süt için ve her tekrarda yine 2 yudum ama sadece 2 yudum süt için (etkili olması için miktarı kesinlikle arttırmayın) .


Şikayetlerinizin zamanla azalmakta olduğunu göreceksiniz.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Merhaba,bir yildir iki yudum sut ile gideriyorum agrilarimi-yanmalari,tavsiye ederim sikayeti olanlara.
    Guven Uzunoglu -Stockholm Isvec

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.