Ticker

6/recent/ticker-posts

ibrahim saraçoğlu Kilo almak isteyen bayanlar için kür




Kilo almak isteyen bayanlar için kür 

Kilo alamamak bir çok nedene bağlı olabilir. Mesela, troid bezinin hızlı çalışması, bağırsaklarda parazit bulunması, iltihaplı bağırsak, ülseratifkolit, genetik ya da psikosomatik veya bunlar dışında kalan çok farklı sebeplere bağlı olabilmektedir.


Bu nedenler ancak bir doktor tarafından belirlenebilir.

Bir Doktorun kontrol ve önerilerini almadan burada okuduğunuz bilgilere göre kendi kendinize teşhis koyarak hareket etmeyin.

Kilo almak isteyen bayanlar için uygulanacak kür:
Bir hafta boyunca, sabah kahvaltısı ile öğlen yemeği arasında yarım bardak su ile çiğnemeden üç-dört adet karanfil yutulur. Yedi gün tamamlandıktan sonra aşağıdaki kurallara uyularak küre başlanır.

Tüketeceğiniz her tür etle birlikte (koyun, dana, balık veya tavuk hangisi olursa olsun) mutlaka orta boy büyüklüğünde ızgarası yapılmışya da pişmiş domates tüketilmesi gerekir.

Öğünlerinizde sadece normal buğday ekmeği tüketin (beyaz ekmek, kepeksiz). Her gün bir ay boyunca on-onbeş tane antep fıstığı tüketin.

Meyvelerden daha çok taze beyaz üzüm ve muz tercih edin.
Her öğlen yemeğinde mutlaka bir tane haşlanmış patates tüketin.

Acı olmamak şartıyla salatanızda sivri veya dolmalık biber bir ay boyunca eksik olmamalıdır.

Her akşam yemeğinden iki saat sonra, bir fincan melisa çayı için.

Hangi meyveyi yerseniz yeyin mutlaka yarım kase yoğurdun içerisine doğradıktan sonra tüketin.

Hangi tatlı olursa olsun, mutlaka üzerine bol tarçın serperek yenilmelidir. 

Kendiniz evinizde kek veya süt ürünlerinden tatlı yapıyorsanız içine mutlaka biraz fazla tarçın ilave edin.

İş yerinizde veya evinizde, sofraya yalnız oturmayınız.

Her gün 20 dakika mutlaka yürüyüş yapınız. Zamanı önemli değil. Ancak, her gün bir ay boyunca, aynı saatlerde yürüyüş yapmaya özen gösterin.

Yasaklar

Günde iki bardaktan fazla çay içilmemelidir. Kahve ancak 1 tane.

Turşu, karabiber, acı biber ve sütten uzak durunuz .

En az iki ay boyunca, bezelye, nohut, ıspanak, karnabahar ve brüksel lahanası tüketilmemelidir.

Her türlü kaymak ve katı yağ kullanımından uzak durulmalıdır.


Kilo almak isteyen erkekler için kür 




Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. meraba ben kilo almamaktan yakınıyorum ne yapsam olmuyo bunun için dahiliye doktoruna gittim ve bana dediki kilo almak sana baglı bunun için hiç bi engel yok ama yinede kilo alamıyorum işe başladıgım dönemlerde alıyodum çünkü aynı saatlerde yemek yiyodum ama yinede sizinde tavsiyerinizi almak istedim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. meraba ben kilo alamıyorum cok saglıklı beslendiğim söylenemez.beyaz ekmek şekerli şeyler,cikolata vs. gibi kilo aldırıcı şeyleri çok tüketirim..önerdiginiz bu uygulamayı yapmak isterim fakat genelde yaz sebzeleri içeriyor şubat ayında domates yerine ne kullanabilirim?

    YanıtlaSil
  3. bende kılo alamayanlardanım. dahılıye doktoru bana psıkolojık teshısı koydu :))

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben kilo alamıyorum cok zayıfım .ne bulursam yiyorum ama fayda etmiyo.giysilerimi yakıştıramıyorum .evli ve 2 cocuk annesiyim yeni dogum ettim ama hala zayıfım yardımcı olursanız sevinirim .saygılar

    YanıtlaSil
  5. Kilo alamıyorsanız tiroid testi yaptırın16 Mart 2009 21:24

    Normal yemek yediğiniz halde kilo alamıyorsanız nedeni hipertroid rahatsızlığı olabilir. Hipertroid metabolizmayı hızlandırdığı için kilo almayı engeller.

    Troid testi yaptırmanızda fayda var.

    YanıtlaSil
  6. meraba.ben azeriyim.sayin doktorum,sizi bakuden izliyorum.ben de kilo alamiyorum.33yasindayim.normalde ben 60 kilo olmaliyim.ama 50kiloyum.bir turlu alamiyorum.umarim uyguladiginiz kur duserli olur.

    YanıtlaSil
  7. caslm kilo alamıyorum dr kansızlık teşhisi koydu ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  8. merhaba bende kilo alamıyorum 2 çocuk annesiyim ve çok hareketliyim burda yazanların çoğunu sevmiyorum özellikle tarçın acı şeyleri çok seviyorum ama deniycem bunları

    YanıtlaSil
  9. 18 yaşındayım kilom 56 bu durumdan çok rahatsızım hiç bir şekilde kilo alamıyorum önerebileceğiniz bir şey varsa lütfen beni bilgilendirin teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. kendimi bildim bileli aynı kilodayım hiç kilo alamıyom yaşım ilerledikçe bundan rahatsız olmaya başladım normalde bi hastalığım yok sadece iştahsızım az yiyorum düzenli yiyemiyorum midem o kadar küçük ki hemen doyuyor 26 yaşındayım 1.60 boyum ve 40 kiloyum ne yapmalıyım:(

    YanıtlaSil
  11. ben 22 yaşında bi gençkızım..1.58boyundayım ancak 40 kilodayım...görüntüm çok kötü üzerime hiç birşey olmuyor..lütfen bana yardımcı olun..nasıl kilo alabilirim....

    YanıtlaSil
  12. burada kilo almak için neler yapabileceğiniz anlatılıyor. sen de nasıl kilo alabilirim diye soruyosun arkadaşım. oldumu ya şimdi?....

    YanıtlaSil
  13. ay keşke bende kg almayanlardan olsam:D yedigimi sayarak yiyorum aman kg almayım diye yiyipde kg almayanları kıskanıyorum valla:(

    YanıtlaSil
  14. Canan Karatay diyetini yaşam tarzı haline getirirseniz hem fazla kilolarınızı veririrsiniz. hem de bir daha kilo almazsınız. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. Ben 22 yasindayim 40 kiloyum esim cok zayifsin diyo bi hamileyken kilo almistim dahiliye te gittim kan ilaci ve b 12 verdi 1 ay sonra gel dedi

    YanıtlaSil
  16. ya İbrahim saraçoğlunun kilo alma kürünü deneyen varsa lütfen yorum atsın.Çünkü bende zayıfım ve bu kürü uygulamak için emin değilim

    YanıtlaSil
  17. Bu yorumun başlığına tıklayarak Adet dönemi sancıları için kiraz sapı suyu kürünü okuyup uygulayabilirsiniz.

    Sitenin üst kısmındaki arama çubuğuna ADET SANCISI yazıp aratarak bu konudaki önerileri görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben 19 yasindayim ama malesef 40kg yum 1.58cm boyundayim doktora gittim demir eksikligim var adet gunlerim cok acili geciyor bide cok kan kaybediyorum Allah a cok sukur baska bir hastaligim yok ama hicc yemek yiyemiyorum bana yardimci olursaniz size cok dua edeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşim ayni durumda bende varim kan ilaci kullan dahiliye ye mutlaka gt

      Sil
  19. emra eseroglu8 Mart 2015 12:37

    Selâmün aleyküm hocam ben 31 yasinda iki cocuk annesiyim 43 kiloyum troitlerim normal dahiliyede genel tahliller normal kan sevyem falan yerinde doktor sagliklisin neden kilo almak istiyorsun diyor ama kiyafetlerim yakismiyor istedigim gibi istedigimi alamiyorum esimde kilo almami istiyor ama olmuyor strese giriyorum kilo alma kürü nü zude uyguladim ama almadim bilmiyorum neden esim beni begenmiyor saniyorum huzursuz oluyoruz nolur bana yardimci olun allah rizasi icin

    YanıtlaSil
  20. Arkadaslar bazilariniz epeyce zayifmis gercekten.banada cevrem cok zayıf diyor ama sanirim cok degililm.1.60 boyum 54 kg um.bunun yani sira vitamin degerlerim cok düşük d vitamini b12 folik asit.demir ve kanim düşük. Ilaclat kullaniyorum sanirim onlarda kilo aldirir.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba hocam ben 22 yaşındayım 35 kiloyum çok zayifim kilo alamıyorum yemek yerken hemen doygunluk hissi oluyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  22. Merhaba hocam ben 22 yaşındayım 35 kiloyum çok zayifim kilo alamıyorum yemek yerken hemen doygunluk hissi oluyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  23. 23 yaşındayım hiç boy kilo alamıyorum sıkıntı stres yemek yiyemiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.