Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu Romatizma ağrıları için dişi Isırgan kürü

Romatizma ağrıları için dişi Isırgan kürü

Isırgan otu çok az suda beş dakika haşlanarak lapası yapılır.

Hazırlanan ısırgan lâpası çok sıcak olmamak şartıyla bir tülbente sarılıp romatizma ağrısının olduğu bölgenin üzerine konularak onbeş dakika etki ettirilir. Haftada iki-üç defa uygulanır.

Romatizma ve sıcak su banyoları..

romatizma hastalarının tedavi amaçlı sıcak suya girmeleri yanlıştır. Aksine, romatizma şikayetlerini artırır. Yapılması gereken romatizmal bölgelere 10-15 derecede gün içerisinde bir kaç kez soğuk su dökülmesidir.

Bunu kendi evinizde musluk suyu ile uygulayabilirsiniz. Bir kova suyu maşrapa ile romatizma ağrılarınızın olduğu bölgelere yavaş yavaş dökebilirsiniz. Bu uygulamayı başlangıçta günde en az 2-3 defa uygulayabilirsiniz.

Dikkat: Kireçlenmeniz (artroz) var ise, soğuk su dökme işlemini uygulamayınız.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. benim butun vicudumda eklem agrilari var (boynumda,dizlerimde, ellerimdeki parmaklara kadar .hatta agri boynumdan sirtima dogru ilerlemekte bazen) cok zorluyor beni. bu isirgan lapasinin icine herhangi bir katki konularakmi yapilmakta yoksa sadece isirganin kendisi ilemi.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hocam,
    Benim sırtımda fibre miyalji ve bütün eklemlerimde kireçlenme rahatsızlığı var ayrıca birde topuk dikeni için ne önerirsiniz vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkür eder size sağlıklı uzun ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  3. ısırgan benim için bir doktordur ne muayeneme gel der nede seni müşteri olarak görür heryerde bulunur topla kurut evinde bulunsun ilaçtan iyi bence en azından bir kanıtlanmış yan etkisi yok
    benim kolumda bir doktura güre
    eklem romatizması bir diğer doktora göre tenisci dirseği teşhisi kondu ben ısırganı çok araştırdım herhangi bir yan etkisi oldunu görmedim romatzmal hastalık olsu eklem ağrıları olsun ben ısırganı 1 büyük bardak suyu çezvede kaynatıp kuruttuğum ısırganı bir çaykaşığı atıp 5 dakika demliyorum biraz ıldımı içiyorum ağrıları kesin kesiyor ben kolumun ağrısından ruramazdım ya romatizma ilacı sandoz içiyordum ağrı kesilmesi için yada ısırganı haşlayıp 5 dakika bekleyip içiyordum alla şükür ağrı kalmadı kolumda.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.