Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu-İltihaplı eklem romatizması için Kiraz sapı-ısırgan kürü

İltihaplı eklem romatizması için Kiraz sapı-ısırgan kürü

Romatoid artrit olarak adlandırılan ve "iltihaplı eklem romatizması" olarak da bilinen romatizma rahatsızlıklarına karşı Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu bitkisel kür öneriyor.

Bu bitkisel kürün herhangi bir yan tesiri yok.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'nun önermiş olduğu iltihaplı romatizma kürü, perfore edilmiş kiraz sapı ile doğru zamanda toplanmış ve perfore ısırganın bir türü ile hazırlanıyor.


iltihaplı eklem romatizması için kür -ibrahim... paylaşan: hayatin-icinden
İltihaplı eklem romatizması için kiraz sapı-ısırgan kürü
 

Kaynayan yarım litre klorsuz suya, önce 25-30 adet kiraz sapını ilave edin ve kısık ateşte ağzı kapalı olarak üç dakika demleyin.

Üç dakikadan sonra bir tatlı kaşığı ısırgan ilave edip üç dakika daha demleyin. Altıncı dakikadan sonra ocağın altını kapatın ve ılıyınca süzün.

Yarısını sabah kahvaltıdan iki saat sonra diğer yarısını da akşam yemeğinden iki saat önce için. Bu kürün uygulama süresi yirmibir gündür. İleriki dönemlerde şikâyetlerin seyrine göre tekrarlanabilir.


Romatizma ağrılarının giderilmesinde ağrı kesiciler kullanmak sadece semptomatik bir tedavidir. Yani sadece ağrıyı ortadan kaldırıcı etki gösterirler.

Kullanılan ilaçlar ile romatizma ortadan kalkmamaktadır, yani ilaç kullanmak kesin bir tedavi şekli değildir. Sadece, romatizma hastalığı ile ilgili şikayetlerini geçici olarak ortadan kaldırmaktadır. Romatizma hastaları ilaçlarını kullandıkları sürece şikayet yaşamamaktadırlar.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'nun önerdiği destekleyici bitkisel kür ise, romatoid artrit (iltihaplı eklem romatizması) rahatsızlığını hem tedavi etmekte hem de hastalığı tamamen ortadan kaldırmaktadır. 

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'nun önerdiği destekleyici kürün kullanım süresi yaklaşık 2 ay sürüyor. Romatoid artrit hastalarının uygulamaya başladıkları bu bitkisel destekleyici kür, vücutta depolanarak birinci haftadan sonra etkisini yavaş yavaş göstermeye başlamaktadır. İkinci haftadan itibaren de tedavi etmeye başlamaktadır. 

İbrahim Saraçoğlu

Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. merhaba, bu söylenilen kür beni çok mutlu etti.yıllarca aynı ilaçları kullanacağımı düşünmek beni çok korkutuyordu.
    fakat hiç açıklama yok ,nasıl kullanılır ne yapmam gerekiyor.ya da kür ayrıca mı satılıyor lütfen bu konuda bir bilgi verirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bende ankilozon spondolit yani iltihaplı eklem romatizması hastasıydım doktorlar bana bunun ömrümünü sonuna kadar gideceğini vede sonunda hiçde hoş olmayan şeyleri söylediler ben burada bahsedilen kürü sayın hocamızı arayarak temin ettim ve uzunca bie süre kullandım allaha şükürler olsunki ben henüz kortizon lmamıştım buda avantaj oldu benim için şu an ilaç kullanmuyorum vede ağrımda yok dilerim birdaha karşılaşmam tüm hastalara acil şifalar dilerim sayın hocama danışın biz danıştık ve şifa bulduk darısı sizlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam benimde ayni sikayetim var İsirgan ile kiraz sapi kurutulmuş mu olacak yoksa yeşil iken mi olacak bilgileriniz için teşekkür ederim

      Sil
    2. Ankilozan spondilitte kortizon tedavisi işe yaramaz zaten. Son basamak tedavi anti-tnf ilaçları ile yapılır, onlar da son derece tehlikeli yan etkileri olan ilaçlar. Kürü denemekte fayda var

      Sil
    3. Mrhba bu hastalik bendede yaklasik 1yildir var.bende doktorun verdigi salazoprin ve voltaren sr 75 kullaniyorum ama sadece agrimi kesiyor.bende bu kuru kullanmak istiyorum.21 kullanndiktan sonra ara vermemiz gerekiyor mu veya ne kadar kullanmamiz gerekiyor.bilgi verirseniz sevinirim.rabbim butun hasta kullarina acil sifalar versin

      Sil
    4. Bu bitkisel kürün uygulama süresi 21 gündür. Sonraki dönemlerde şikayetlerin durumuna göre tekrarlanabilir.
      Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlu'nun önerdiği destekleyici kürün kullanım süresi yaklaşık 2 ay sürüyor.
      Romatoid artrit hastalarının uygulamaya başladıkları bu bitkisel destekleyici kür, vücutta depolanarak birinci haftadan sonra etkisini yavaş yavaş göstermeye başlamaktadır. İkinci haftadan itibaren de tedavi etmeye başlamaktadır.
      Attara yani şifalı bitki satanlara gidin aynı ölçüde kirazsapı ısırgan karabaşotu toz haline getirtin 1 su bardağı kaynar suya 1 çay kaşığı bu karışımdan katın ağzını kapatın 5 dk demleyin süzün sabah akşam yemeklerden 2 saat önce yada sonra 21 gün için 1 gün ara verin tekrar 21 gün için 3 kere tekrarlayın

      Sil
    5. selam
      merhaba Anonymous
      sana zahmet birde ne nasıl ve ne şekilde tarif ederseniz bizde faydalanmış oluruz

      Sil
  3. sevgili saraçoğlu öncelikle iyiki varsınız demek istiyorum.ben şuanda 38yaşında olan bir bayanım 7 yaşında iltihaplı romatizmaya yakalandım ve halada çekmekteyim ağrılarım çekilmeyecek durumda ve bu ağrılardan dolayı yaşama isteğimde azalıyor ve sizin sitenizden aldığım kürü hemen uygulayacağım dilerim şifa bulurum şimdiden size sağlıklı mutlu başarılı bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. size çok teşekür ederim benim bacaklarım ağrıyordu bence bu formül sayewsinde artık ağrımıyacak size çok ama çokk teşekür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Kiraz sapı yaş veya kuru farketmez. Mevsiminde yaş kiraz sapı da kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Mrb hocam bende 4 ayoldu iltihapli romatizmam var ilaclarin hc faydasi yok gecen gun gttigimde tahlillerimde iltihap cok yuksekti sizin onerdiniz kuru yaptim bugun 6 gudur iciyorum aktarcidan aldim isirgan ve kiraz sapi insallah ii gelir diz agrilarim cok hayata kustum moralim cok bozuk

    YanıtlaSil
  7. Yasimi yazmamisim hocam yasim 30 vitaminimde dusukmus nolur cvp yazin bana diz agrilarim iltihapli romatizmadan kurtulabilicemmi 4 ay oldu yakalandim romatzmaya insallah kurunuz iyi gelir 2 ay kullanicam

    YanıtlaSil
  8. Hocam 26 yasindayim iltihapli romatizma denildi baslangic asamasindaymisim ilac kullaniyrm salazopyrin diye sabah 2 aksam 2 tane tahlillerimi size de yolladim tanidik vasitasiyla yanliz küre bugün baslicam ama ilac da kullaniyorum sakincasi var mi

    YanıtlaSil
  9. mucize iksirler10 Nisan 2014 11:41

    Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır. Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait www.saracoglu.at sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. esmanur styles19 Mayıs 2014 16:34

    Kuzeniminde aynı sorunu var bu kürü verdiğiniz için teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  11. Cigdemrevnak Tinmaz29 Ağustos 2014 14:05

    Hocam merhabalar.Ben 35 yasında bir bayanım.Bu kür iki ay hiç ara vermeden mi yapılacak yoksa 21 gün sonra ara verilecek mi?

    İltihaplı romatizma haricinde kalp romazizmam da var ve kapak hastasıyım.Kalp romatizması na da iyi gelen bir kürünüz var mı?

    YanıtlaSil
  12. slm arkadaşlar bu kürü işe yarıyormu bilgileriniz için teşkkürler

    YanıtlaSil
  13. Bende de romatoit artrit hastalığı var. Kanımda çıkmıyor ama MR sonucu bunu gösteriyor. Ellerimde ve ayak bileğimde şişlikler oluştu. Salazopryin kullanıyorum oda bende yan etkiler yaptı. İnşallah bu kür ile sağlığıma kavuşurum

    YanıtlaSil
  14. ahmet oğuz ganioğlu29 Ekim 2015 08:13

    benim kızım 11 yaşında sedimi 140 idi tam düzenli kullanamadığımız halde 26 ya düştü ağrılarımız geçti çok teşekkür ederim iyiki siz ve sizin gibi insanlar var ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  15. isirgan ve kiraz sapi kurunu her defa taze taze yapmaliyiz?

    YanıtlaSil
  16. Kürü 2 ay uygulayıp bırakın. kürü bitirdikten sonra Tekrar ağrılarınız başlarsa uygulamayı 2 ay daha tekrar edin.

    YanıtlaSil
  17. Annemde de var bu hastalik.oda bu kuru deneyeckti fakat birisi kani.incelttigini dha buyuk.sorunlra yol actgni solems.dogrumu acaba

    YanıtlaSil
  18. Hocam merhaba,
    Hamilelik durumunda da bu kürü yapabilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  19. sayin hocam iltahapli romatizmam var sedimantasyonum 60 crp 14 idi kür kullaniyorum değerler dusmus rahatsizligim gecmedi bir daha kullanayim mi demirim cok dusuk onun icin bir kürünüz var mı

    YanıtlaSil
  20. Emziren anneler bu kuru kullanabilir mi

    YanıtlaSil
  21. Hamilelerin ve emziren annelerin doktora danışmadan herhangi bir kür kullanması tavsiye edilmiyor.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.