Ticker

6/recent/ticker-posts

Termoaktif yağ kompleksi - Biominera

Termoaktif yağ kompleksi - Biominera

Tuğba Özay - Hakan Aysev - Hilal Cebeci - Yeliz Yeşilmen noter önünde zayıfladı.

Biominera Thermo-aktif yağ kompleksi ve ölüdeniz tuzu uygulandığı bölgede deri altına ısı etkisi yaratarak birikmiş ve depolanmış yağları süratli bir şekilde parçalayıp eriterek incelme sağlıyor. Bu ürünleri kullanan kişilerde bir seansta 5 cm incelme görüldüğü Noter huzurunda da kanıtlandı.

Yapılan uygulama ile
Hakan Aysev’in 138 cm'lik göbeği 133 cm'e düştü.

Yeliz Yeşilmen’in göbek çevresi 86 cm’den 83 cm’e, bel çevresi 75 cm’den 72 cm’ye, basen çevresi 104 cm’den 102 cm’ye düştü.

Tuğba Özay’ın ise, göbeği 94 cm’den 88 cm’e, kalçası 98 cm’den 94 cm’e düştü. Hilal Cebeci’nin beli 73 cm’den 72 cm’ye, göbeği 94 cm’den 91 cm’ye, kalçası da 102 cm’den 101 cm’e düştü.

Hakan Aysev;
‘Hayatımda hiç bu kadar kilolu olmamıştım. 20-25 kilo fazlam var. Şu anda zaten 7 kilo vermiş durumdayım. 140 kg.'dan 133 kg'ye düştüm’ dedi. Hayatında da bir aşk olduğunu ekleyerek aşkı hakkında bilgi vermemeyi tercih ettiğini belirtti.

Yeliz Yeşilmen;
Balık etliyim ama birşey yapamıyorum. Türkiye’nin balıketi temsilcisi benim. Benim göbeğim bir Nesrin Topkapı’da var bir de bende. Gurur duyuyorum kendimle.

Tuğba Özay;
‘Gerçekten bu ürünün büyük faydası var. Ben de albüm öncesi 1 veya 2 santim incelmek istiyorum. Bütün kadınlar incelmeli.


Biominera biyolojik zayıflama sistemleri

Biominera termo yağ kompleksi ve ölüdeniz tuzu uygulandığı bölgede deri altında ısı etkisi yaratmak suretiyle birikmiş ve depolanmış yağları süratli bir şekilde parçalayıperitiyor.

Özellikle karın kalça ve bel bölgesndeki depolanmış olan yağları her hafta 1 beden incelterek yakılımını sağlıyor, biominera içeriğinde bulunan moleküller aynı zamanda deri altındaki selülitlerin ve yağ hücrelerinin boşaltılmasını sağlıyor.

biominera thermo yağ kompleksi ve ölüdeniz tuzu içersinde bulunana bitkisel özler (biberiye, portakal, limon, üzüm çekirdeği, tatlı badem, jojoba yağı, hidrolize buğday proteini, susam yağı, ısırgan yağı, gül yağı....) sayesinde özellikle kalça göbek ve basen bölgesinde birikmiş olan yağ ve selülit hücrelerini parçalayıp vücuttan atılımını sağlıyor.

Ayrıca biominera ısı yükseltici özel termo aktif giyisileri ile birlikte problemli bölgede vücut ısısını yükselterek yüksek kan dolaşımını sağlayan ve hızlı bir biçimde incelmeye ve zayıflamaya yardımcı olan mükemmel bir sistemdir.

Biominera biyolojik zayıflama sistemleri, % 100 doğal içeriği ile fazla kilo ve selülit kabusuna son veren bir sistem. Kullanıcıya her hafta bir beden incelme garantisi veren ilk ve tek ürün.

biominera biyolojik zayıflama sistemleri T.C sağlık bakanlığı kriterlerine göre bildirim yapılarak üretilmiş.

fiyatı: 97 TL (kdv dahil)

Yorum Gönder

0 Yorumlar