Ticker

6/recent/ticker-posts

Anarhan Nadirova siyah nokta maskesi

siyah nokta maskesi
Malzemeler :
Limon suyu ve yoğurt .

Hazırlanışı: Bir limonun suyunu sıkarak bir kase yoğurt ile karıştırın.

Bu karışımı, gözlerinize değmemesine dikkat ederek yüzünüze yayın ve 15 dakika bekleyin.

Yüzünüzdeki maskeyi kuruduktan sonra ılık bir su ile yıkayıp çıkarın.
 
Ne işe yarıyor: Limon suyu cildinizi dezenfekte ederek sivilceleri kurutur ve siyah noktaların kaybolmasına yardımcı olur. 

Yoğurt ise cildinizi besleyerek nemlendirir ve yağ miktarını dengeler.

Bu maskeyi haftada bir kez uygulayabilirsiniz.

Anarhan Nadirova

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. peki bu kür ne zamanda etkisini gösterir?:( çok sürermi acaba?:(((

    YanıtlaSil
  2. eminim işe yarar..şimdi yapıcam. cildim kuru ve limon ve yoğurt cildimi geriyo benim. :(( bakalım sonuç ne olcek :/

    YanıtlaSil
  3. bende denemek istiyorum siyah noktalardan cok sikayetciyim deneyipte faydasini gören varsa lütfen yazsin bende yazicam tesekkürler

    YanıtlaSil
  4. herkese mrb oncelıkle bu yararlı seylerı bıze sundugunuz ıcın tskler bu losyon kac hafta sonra tam etkısını gosterır onu ogrenmek ıstıorum bıde gul suyunu sorucaktım onun cıldımıze bır etkısı dokunurmu sıyah noktalara

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben denedimm gerçekten ilk denemede fark etti yüzüm yumuşacık oldu 1 hafta sonra bakıcam siyah nokta özellikle burnumda var bakalım nolcak

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.