Ticker

6/recent/ticker-posts

KİLOLU ERKEKLERİ BEKLEYEN BÜYÜK TEHLİKE NEDİR?

KİLOLU ERKEKLERİ BEKLEYEN BÜYÜK TEHLİKE NEDİR?

Amerika'lı Uzman Ürolog Dr. Micheal J. Flanagan Kilolu Erkekler Üzerine Yapılan Araştırma Sonuçları Konusunda Uyarıda Bulundu!

Amerika Üroloji Kurulu Başkanı Dr. Micheal J. Flanagan , Massachusette bulunan Clark Üniversitesi TIP Fakültesinden 1985 yılında birincilikle mezun olduktan sonra Connecticut klinik araştırma merkezinde uzun yıllar üroloji üzerine ciddi araştırmalar yaptı. 


Bu araştırmalar sonucunda ürolojik kanser başta olmak üzere , iktidarsızlık ve erkek kısırlığı konusunda şaşırtıcı bilgilere ulaştı. Yaptığı çalışmalar kendisine yılın doktoru ödülü ile birlikte dünya çapında bir çok ödüle layık görülmesini sağladı.

Aşırı kilonun erkeklerde itici bir görüntüye neden olduğunu , bu nedenle kilolu erkeklerin kadınlarla ilişki kurmakta zorlandığını biliyoruz. Ayrıca aşırı kilonun bir çok hastalığa davetiye çıkardığını ve sürekli halsizlik ve yorgunluk ile harmanlanmış bir tembellik haline neden olduğunu da biliyoruz.

Peki ama uzmanlık alanı üroloji olan bir doktorun "kilolu erkekler" ile ilgili nasıl bir alakası olabilir? Bunu ben de merak ettiğim için Dr.Flanagan'a ilk sorum bu oldu. O da bunun üzerine gülümsedi ve anlatmaya başladı;

"Bildiğiniz gibi üroloji bölümü daha çok erkek hastalıklarını inceler. Bu nedenle doğal olarak bize başvuran hastaların çok büyük bir kısmı erkek hastalarımızdır.

ERKEK HASTA BEKLERKEN ZARİF BİR KADIN GELDİ

Size yaşadığım ilginç bir hadiseyi anlatmak istiyorum. Muayenehanemde randevuları kabul ettiğim bir gün, sıradaki hastamın adı Ariel Tyron'du. Asistanıma Bay Ariel'i içeri almasını söyledim. Hemen sonra kapıdan içeri gayet alımlı ve zarif bir hanım girdi. Kahverengi saçları, beyaz teni ve mavi gözleri hemen dikkat çeken henüz 20' li yaşlarında genç bir kadındı. 'Merhaba Doktor Bey ben Ariel' deyince şaşkınlığımı gizleyemedim. O da anlamıştı erkek bir hasta beklediğimi ve şaşırmış halimi fark edince gülümsedi. Ariel isminin hem kadınların hem de erkeklerin kullandığı uniseks bir isim olduğunu açıkladı. Ben de gülümseyerek yanıtladım ve buyurun oturun dedim.

Hemen şikayetiniz nedir diye sordum. Biraz da meraklanmıştım açıkçası. Çünkü bir kadın olarak bir jinekolog doktora muayene olmasının daha doğru bir seçim olacağını düşünüyordum. Ancak hiç beklemediğim şekilde bana bir rahatsızlığı olmadığını ve buraya kendisi için gelmediğini söyledi. Buraya eşim için geldim dedi. Şaşkınlıktan kocaman açılan gözlerimi fark etmiş olacak ki lütfen şaşırmayın, açıklamama izin verin dedi.

EŞİM İLE YATAKDA CİDDİ PROBLEMLERİMİZ VAR.

Eşi ile 3 yıldır evli olduğunu ancak son 2 yıldır yatakta ciddi problemleri olduğunu ve henüz yeni sayılabilecek bir evliliği olmasına rağmen kocası ile neredeyse bir kardeş gibi olduklarını, bu durumun kendisi için dayanılmaz hale geldiğini söyledi. Kocasını çok sevdiğini ve onun da kendisini çok sevdiğini, ondan ayrılmak istemediğini ekledi; Kocasının ileri seviyede cinsel isteksizlik yaşadığını ancak utandığı için muayene olamadığını ve bu nedenle buraya kendisi ile birlikte gelemediğini belirtti. Türk olan kocasının yetiştiği toplumda bu tür durumların küçük düşürücü olduğunu ve benden kocasının cinsel isteksizliğini giderecek bir ilaç yazmamı istedi.

TÜRK KOCAM MUAYENE OLMAYA UTANIYOR

Ben de eşini muayene etmeden böyle bir şey yapamayacağımı ve mutlaka eşini muayenehaneme gelmeye ikna etmesi gerektiğini söyledim.İkna etmeye çalışacağını söyledi ve gitti.

Çok geçmeden asistanım aradı ve ertesi gün için randevu aldıklarını belirtti.Görünen o ki Ariel Hanım ağırlığını koymuş ve eşini ikna etmişti."

Dr. Flanagan'ın anlattığı olay gerçekten ilgimi çekti ancak soruma hala cevap alamadığım için merakım iyice artmıştı. Tüm bu olayların fazla kilolu erkekler ile nasıl bir ilgisi olabilirdi? Bu nedenle Dr. Flanagan'a sorumu yineledim. O da gülümseyerek 'dur patlama şimdi oraya geliyorum' dedi ve anlatmaya başladı;

Ariel Hanım'ın eşi Oğuzhan Bey henüz 28 yaşında bir delikanlı. 180 cm boyunda ve 103 kg ağırlığında. Tüm gün oturarak çalışmak zorunda olduğu için hareketsiz bir yaşam sürüyor. Bu da bel çevresinde yağlanmaya neden olmuş ve henüz genç yaşında göbekli bir adam haline gelmiş.

Öncelikle yapılması gereken tüm kan ve idrar testlerinin yapılmasını istedim. Testlerin sonucu tahmin ettiğim gibiydi. Karaciğerde yağlanma başlamış, şeker seviyesi oldukça yüksek, tiroid seviyesi çok düşük ve tansiyon normalin az üstünde. Önlem alınmaz ise 10 yıl içinde bu başlangıç seviyesindeki anormallikler ciddi hastalıklar olarak karşısına çıkabilir. Ancak sertleşme sorunu yaşamasına neden olabilecek seviyede bir rahatsızlığa rastlamadım.

FAZLA KİLO LİBİDO VE TESTESTERON SEVİYESİNİ DÜŞÜRÜYOR.

Oğuzhan Bey'de zaten sertleşme ile ilgili bir sıkıntısı olmadığını ve sadece cinsel yönden istek duymadığını söyledi. Bu durum beni konuyu derinlemesine araştırma yapmaya itti. Benzer hastalarımla yaptığım tetkiklerde aynı sonuçları verdi.

Araştırmamı ve sonuçlarını Medical Art dergisinde yayınladım ve tüm TIP dünyasının çok ilgisini çekti. Araştırmama katılan, hareketsiz yaşama bağlı olarak bel çevresinde yağlanma gerçekleşen hastalarımın %89 gibi büyük bir kısmı libido ve testesteron hormonu düşüklüğüne bağlı olarak ciddi seviyede cinsel isteksizlik yaşıyordu. İsteksizlik sonucu yataktaki performansları düşen bu genç insanların karşı cinsle olan ilişkilerinde önemli sorunlar ortaya çıkıyor ve bu da genel psikolojilerini olumsuz etkileyerek mutsuz ve huzursuz bir yaşam sürmelerine neden oluyordu."

Sonunda sorumun cevabını almıştım ancak bu beni hiç rahatlatmadı. Fazla kilo ile başı zaten belada olan biz erkeklerin bir de buna bağlı olarak cinsel performanslarının düşmesi ve bunun hem ikili ilişkilerde hem de sosyal yaşantıda bizleri utandıracak seviyede sıkıntıya neden olması kabul edilebilir bir şey değildi. Mutlaka bir çaresi olmalıydı. Umutla Dr. Flanagan'a sordum. Bu işin bir çaresi yok mu? Gülümseyerek cevapladı;

KİLOLU OLDUKLARI İÇİN PERFORMANS SERGİLEYEMEYEN ERKEKLER NE YAPMALI?

"Evet fazla kilo ve obezite erkeklerin her konuda performansını düşürüyor. Bu işin tek bir çaresi var o da zayıflamak ve bel çevresinde biriken yağları eritmek. Çirkin bir görüntüye neden olan göbek aynı zamanda kan dolaşımını olumsuz etkilediği için az bir efor harcandığında bile nefes nefese kalmaya ve birleşme esnasında yumuşamaya neden oluyor.

ZAYIFLAMAK VE BEL ÇEVRESİNDEKİ YAĞLARI ATMAK BU İŞİN TEK ÇARESİ.



Yorum Gönder

0 Yorumlar