Menopozdan korunmak için öneriler

Menopozdan korunmak için öneriler

* Hayatınız boyunca kalsiyum magnezyum ve kemikleri güçlendiren diğer besin maddelerinden yeterli miktarlarda tüketirseniz kemik erimesi riskini de azaltmış olursunuz.

* Yürümek ya da dans etmek gibi bazı egzersizler de kemik mineral yoğunluğunun artmasına katkıda bulunmaktadır.

* Damar hastalıklarından korumak için haftada 3 defa koşma veya yüzme gibi egzersizler yapın.

* Doğru beslenmek yalnız kalp krizinden ve diğer damar hastalıklarından değil, aynı zamanda menopoz dönemindeki ateş basmalarından ve menopozun diğer belirtilerinden de korumaktadır.

Hiç yorum yok

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur. Bu nedenle Burada yayınlanan tarifler hakkında daha fazla bilgiyi uzmanların kendilerinden alabilirsiniz.

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.