Gerginliği azaltmak için yoga hareketleri

Gerginliği azaltmak için yoga hareketleri

Yoga, stres ile başa çıkmanızı sağlar ve böylece damar hastalıklarının önlenmesi için katkı sağlar. Bedeni gevşeten yoga egzersizlerinden biri öne doğru eğilerek durmaktır.

Bu egzersiz için ayaklarınız bitişik olarak ve ağırlığınızı hafif öne vererek durun. Derin bir nefes alarak kolarınızı yukarı kaldırın ve başınızın üzerinde gergin bir biçimde tutun. 20-30 saniye kadar bu pozisyonda bekleyin.

Nefesinizi verirken yavaş yavaş öne doğru eğilin, ellerinizi ve kollarınızı yere doğru gergin bir şekilde uzatın. Normal nefes alışverişinizi sürdürürken bu pozisyonda yarım dakika kadar kalın ve daha sonra yavaş yavaş doğrulun.

Hiç yorum yok

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur. Bu nedenle Burada yayınlanan tarifler hakkında daha fazla bilgiyi uzmanların kendilerinden alabilirsiniz.

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.