Boyun gevşetme egzersizleri

Boyun gevşetme egzersizleri

1: Nefes alın ve nefesinizi verirken başınızı öne eğerek çe­nenizi yavaşça göğsünüze doğru yaklaştırın. Nefes verdiğiniz süre içinde çenenizi
yavaşça aşağı in­dirmeye devam edin.

Nefes alırken başınızı tekrar yavaşça ilk pozisyonuna getirmek için kal­dırın. Bir sonraki nefes verişiniz­de çenenizi tavana doğru kaldırın ve boyun kaslarınızı yukarı doğru uza­tın.

Çeneniz yukarı bakarken ağ­zınızı üç kere sonuna kadar açıp ka­patın. Nefes alırken başınızı tekrar yavaşça doğal pozisyonuna getir­mek için indirin. Bu egzersizi üç kere tekrarlayın.

2: Nefes alın ve sol kolunuzu 45 derecelik bir açı oluşturacak şekilde vücudunuzdan uzaklaştırarak yana doğru kaldırın. Nefes verirken sağ ku­lağınızı sağ omzunuza yaklaştırarak boynunuzu yana eğin ve her iki om­zunuzu da yere doğru bastırın.

Nefes alın ve başınızı tekrar doğal pozisyonuna getirin. Bu işlemi üç kere tekrar edin. Üçüncü nefes verişinizde sol kolunuzu aşağı indirin. Daha son­ra sağ kolunuzu uzatarak ve sol ku­lağınızı sol omzunuza doğru yaklaş­tırarak aynı hareketleri tekrarlayın.

Bu egzersizler sıra ile yapılmalıdır. İlk egzersiz boyundaki ve ensedeki gerginlik hissini alırken, ikinci
egzersiz ise boynun iki yanındaki gerginliği azaltır.

Hiç yorum yok

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur. Bu nedenle Burada yayınlanan tarifler hakkında daha fazla bilgiyi uzmanların kendilerinden alabilirsiniz.

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.