Glisemik indeksi azaltmanın sağlıklı yolları

Glisemik indeksi azaltmanın sağlıklı yolları

* Öğünlerinize salata ilave edin.
* Salatalarınıza az miktarda zeytinyağı ve sirke ekleyin.
* Öğünlerinizin karbonhidrat, protein ve yağ açısından dengeli olmasını sağlayın.
* Meyve suyu değil meyvenin kendisini tüketin.
* Patates gibi nişasta yoğunluğu yüksek olan besinleri sıcak tüketmeyin.
* Sebze ve meyveleri çok küçük doğramayın ve mümkün olduğu kadar püre haline getirmeyin.
* Beyaz un ve beyaz şeker yerine tam tahıl ürünlerini tüketin.
* Besinleri yavaş ve iyice çiğnedikten sonra tüketin.
* Light ürünlerin glisemik indeksleri normal ürünlerden daha fazladır, bu nedenle normal ürünleri tercih etmeye çalışın.

Hiç yorum yok

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur. Bu nedenle Burada yayınlanan tarifler hakkında daha fazla bilgiyi uzmanların kendilerinden alabilirsiniz.

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.