Kırışıklıklar için beslenme önerileri

Kırışıklıklar için beslenme önerileri

Ne yemeli ?

Çilek gibi canlı renkte meyveler, gençleştirici C vitamini, cildi koruyucu kolajenler ve antioksidanlar içerirler. Amerikalı dermatolog Nicholas Perricone, somon ve istakoz gibi turuncu renkli deniz ürünlerinin, C ve E vitaminlerinden daha güçlü bir antioksidan olan, astaksantin içerdiğini söylüyor.

Sakınılması gereken yiyecekler:

Dermatolog Nicholas Perricone, kolajen oranını yükseltip sarkmalara sebep olabilecek şeker alımını dengelemek için tarçın (1/8 çay kaşığı alınması kan şekerinizi iki hafta süre ile düşürür) yenmesini tavsiye ediyor. Fazla demir almak kırışıklıklara sebep olabilir.

Hiç yorum yok

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur. Bu nedenle Burada yayınlanan tarifler hakkında daha fazla bilgiyi uzmanların kendilerinden alabilirsiniz.

Sitemizde kürleri yayınlanan İbrahim Saraçoğlu, Ahmet Maranki Suna Dumankaya gibi Uzmanlara sorularınızı kendilerine ait web sitelerinden sorunuz.