Ticker

6/recent/ticker-posts

Gürkan Kubilay karın ve kalça eriten diyet

Gürkan Kubilay karın ve kalça eriten diyet

Karnınızın ve kalçalarınızın genişliği sizi rahatsız etmeye başladı mı?

Kadınıların ortak derdi olan karın ve kalça problemine karşı
Doktor Gürkan Kubilay'ın 2 günlük diyet önerisi;

1.GÜN

* Meyvesuyu ve sütle karıştırılmış mısır gevreği
* 1 dilim kepekli ekmek, örgü peyniri
* 4–5 adet zeytin

ARA ÖĞÜN
*Yeşil elma (özellikle yeşil olacak)

ÖĞLEN
* 2 dilim ıspanaklı börek, salata (turp, kırmızı soğan, marul, maydanozla yapılmış)
* 1 bardak domates suyu ve bir dilim buğday ekmeği

ARA ÖĞÜN
*Ananas 1 dilim

AKŞAM
* 2 Adet kırmızı biber dolması, istediğiniz kadar çoban salata (domates ve salatalık ile yapılmış)
* Bir dilim kepek ekmeği

GECE

* Yeşil çay

2. GÜN SABAH

* 1 Tatlı kaşığı ile balla karıştırılmış müsli, greyfurt suyu ,örgü peyniri

ARA ÖĞÜN

* 1 Avuç Fındık

ÖĞLE

* 1 orta boy ızgara olarak yapılmış lüfer, salata

ARA ÖĞÜN

* 1 Avuç ceviz

AKŞAM

*
3–4 Adet beyaz lahana sarması, 1 tatlı kaşığı Kanola yağı konulacak soğan ve domatesli çoban salatası

GECE

1 Bardak muzlu süt

Dr Gürkan Kubilay

Not: Doktor Gürkan Kubilay katıldığı bir tv programında bu diyet tarifini açıklamıştır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. beraba kubilay abi 16 yaşinda bi genç kızım ayak bileklerim ve kol bileklerim inçe falat göbegim ve yanlarım var.bi ara verdim ama yemek yiyince hemen çıkıyo yemek yemege korkuyorum lütfen bana yardımcı olurmusun.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben 30 yasindayim 64 kiloyum ama kilo veremiyorum ne yapmaliyim lutfen bana yardimci olurmusunuz sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. mrb kubilay ben 25 yaşındayım göbek sadece bölgemde kilo var uyguladıgım rejimler sadece bacak ve basen bölgemin incelmesine sebep oluyor göbek oldugu gibi duruyor artık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ben zayıflamak istiyorum hergün trt ye mail atıyorum kurradan çıkarım diye ama çıkmıyorum 90 kiloyum 155 boyum 40 yaşındayım 65 kilodan 2 yıl içinde 90 kilo oldum şişlerim çok ayaklarım ve dizlerimden aşağısı ödem oluştu artık usandım dr lara aynı şeyleri söylemekten lütfen bana yardımcı olunuz lütfen

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.