Ticker

6/recent/ticker-posts

Geçmeyen cilt lekeleri için doğal formül- suna dumankaya

Geçmeyen cilt lekeleri için doğal formül

Cildinizdeki eski lekeleri gidermek için: 1 çorba kaşığı yoğurt, 1 tatlı kaşığı yulaf unu, çeyrek limon suyu ve bir tatlı kaşığı elma suyunu bir iyice karıştırın.

Ardından cildinize yedirerek sürün. 30 dakika kadar beklettikten sonra dikkatlice ovarak çıkarın. 

Ardından koruma faktörlü bir krem sürün. 

Bu kürü haftada bir tekrarlayın.

Suna dumankaya

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. hocam teşekkür ederim bu bilgi için ben size ayriyeten bişey soracağım bu söylediğiniz formülü yüzümde değilde sırtımdada kullanabilirmiyim çünki geçmeyen sivilce izlerim var yada ne yapmammı önerirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. merhaba hocam benim sivilce izlerim var bunları nasıl yok edebilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  3. mrbsuna ablacıgım ben tuba yüzümde sivilce lekeri var doktora gitim ama cilt altında oldugu icin gecmez dedi sizin bana bir tafsiyeniz olurmu ne yapmam gerek
    cvp verirseniz sevinirim kib basarılar dilerim by

    YanıtlaSil
  4. slm suna hanım benim yüzümde sivilce lekeleri ve tırnak izi var bunu nasıl giderebilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  5. uygulayanlar işe yarayıp yaramdığı ile ilgili yorumlar yapsa çok güzel olur:)

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.